Gå til innhold

Murring/ magevondt uke 19/20


yr<3 med 2 gutter!

Anbefalte innlegg

Er 19+0 i dag og dermed i gang med den 20.uka. Var på orinær ul i går og alt så veldig bra ut for knerten der inne. Har de siste ukene hatt perioder med mensmurring/ vondt i magen. Kommer gjerne på kvelden, og går ikke bort selv om jeg legger meg ned for å slappe av. "Vondtene" (blir ikke helt ret å karakterisere det som smerter) kommer ikke i tak, men er mer konstant over tid. Magen blir heller ikke hard, så dermed tror jeg ikke det er kynnere. De skal vel heller ikke vare sp lenge? Noen som har det likt og vet hva det kan være?

Min foreløpige konklusjon er at det er livmora som vokser og strekker seg, men..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og er i uke 19 nå, og kjenner litt vondt/ubehag nederst i magen. Spesielt når jeg setter meg ned. Har også våknet en og annen natt og kjent dette. Tror det er strekking av livmoren og rundt den. Babyen vokser jo ganske mye disse ukene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 23 og opplever det samme som du beskriver. Innimellom er det rett og slett jævelig vondt, mens andre ganger er det mer samme følelse som å være støl etter 50 sit ups. Jeg tror kanskje det kan være luftsmerter... Hadde noe av det samme forrige gang jeg var gravid og da ble jeg veldig redd og ble lagt inn på sykehus med mulig blindtarmbetennelse, men etter noen dager ble jeg skrevet ut, uten noen forklaring på hva dette kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...