Vimsetrollet Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Tror jeg skal satse på fødsel i morgen jeg, for da blir datoen 10.01.10!! Flere som er med på den?
veldig fødeklar Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 helt klart, søndagsbarn er jo noe spesielt.
HeidiL Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 er helt med jeg også... menstermin i morgen, ul termin 15...
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 ja, eg har jo lov å håpe på at disse vondtene mine tar seg kraftig opp så jeg føder i mårra. ingenting hadde vært bedre enn det!
Vimsetrollet Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2010 Ååå, krysser fingrene for deg! Hvis lillesøster følger storebrors eksempel og kommer akkurat 1 uke før tiden skal jeg også føde i morgen!
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Jeg er med. Termin i morgen. Men---- tviler på at det går Lite action her
NostraStoria Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 JA! Jeg hiver meg på! hehe 10.01.10..enklere blir det ikke.
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 Den tanken har streifet meg også, men tror ikke han kommer da heller. Jeg har sluttet å forvente noe fødsel. Teller heller ned til igangsetting 15.01.10
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 Mannen min har bestilt fødsel i morgen.. 13 dager før termin.,..hehe. Såå..trukke det skjer, nei. Men hadde vært en veldig fin dato, da.. Heier på dere som er litt nærmere termin!
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 9. januar 2010 #10 Skrevet 9. januar 2010 Det har vært mitt mål og komme dit ja, men nå ser det dårlig ut for at noe skal skje. de har det visst alt for godt inni der...... sist begynnte fødselen dagen før og jeg fødte så rett før midnatt dagen etter så skulle ønske at kynnerne ble til rier eller vannet gikk ikveld ja, men men.
NostraStoria Skrevet 9. januar 2010 #11 Skrevet 9. januar 2010 Termin er passert - ser ut som at han trives altfor godt inne i magen...mulig igangsettelse 20.01 (12 dager over). Men hadde vært strålende hvis han skulle finne på å komme i natt )
hormonia&alienimagen3 Skrevet 9. januar 2010 #13 Skrevet 9. januar 2010 helt enig...De sier det at søndags barn blir velsignet med alle positive sidene en kan få.Husker ikke regla men de får alt fra vakre øyne til pen hud+++ og 100110 hadde vært ordentlig stilig dato...
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 9. januar 2010 #14 Skrevet 9. januar 2010 Jeg er med! Er 4 dager over termin og er veeeeldig klar for å føde nå! Har også hatt vonde tak i hele dag i varierende styrke og intensitet, så kan hende det tar seg opp inatt
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 9. januar 2010 #15 Skrevet 9. januar 2010 Jeg er også med! Og i morgen er min termin! Så det hadde jo vært ekstra gøy Sitter med vondter her nå, men tør bare ikke helt å tro at det virkelig er i gang... Men, har to cm åpning og er moden og myk, så det er jo ikke heeelt umulig... Å herregud som jeg håper! Lykke til alle sammen
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 9. januar 2010 #16 Skrevet 9. januar 2010 Samme som meg da Kristi! Er helt avflatet, to cm åpning og veeeeldig moden Hvordan vondter er det du har? Jeg er redd det bare er mer modning på gang her, får liksom ikke skikkelig trøkk på disse takene...
Vimsetrollet Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #17 Skrevet 10. januar 2010 Jeg har vært moden iog hatt 2 cm åpning i to uker jeg, og JM "lovte" meg at jeg kom til å føde innen to uker... vedder på at jeg kommer til å gå over termin denne gangen. Førstemann kom 1 uke før termin. Sukk!
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 10. januar 2010 #18 Skrevet 10. januar 2010 Lå våken i tre timer i natt med vonde modningsrier som kom med jevne mellomrom. Lå lenge og prøvde å nekte for at noe var i gang, og da jeg til slutt ga etter, og tenkte "nå er det fødsel!" så stoppa det... Gjett om jeg var skuffa da jeg våkna en time senere....! Meeen, har hatt flere tak i dag, og nettopp vært ute og gått tur, så det kan jo hende at fødsel ikke er så veldig langt unna... men på termindatoen blir det neppe... :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå