Rafi Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Det er neste ikke til å tro. Men jeg har tatt to tester, og begge var ganske så tydelig positive!! Etter faktisk over ett år med prøving tror man det liksom ikke før man ser det.... Men to tester kan da ikke lyve.... For dere som lurer på symptomer så har jeg faktisk ikke merka noen forskjell på denne gang og de gangene mensen har kommet. Jeg har hatt ømme bryster i over ei uke, men det har jeg bestandig før IKM. Har hatt lysbrun utflod som vanlig før IKM. Eneste forskjellen er at tanta ikke har dukka opp. Så til dere som letere etter symptomer, så trenger dere faktisk ikke å ha så mange..... Nå håper jeg bare lille spira klorer seg fast i 9 mnd
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Gratulerer!!! Det må være vannvittig deilig etter ett år! Krysser fingrene for at lille spira klorer seg fast
Rafi Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2010 Takk det er utrolig deilig. Og vi som faktisk var kommet så langt at jeg skulle til utredning også. Venta bare på innkalling fra Kvinneklinikken!
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Godt dere "slapp unna" da Blir vel godt og si at "nei vi trenger ikke timen likevel" :D Ønsker deg masse lykke til *danse happydansen*
villmusa Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Gratulere så masse og kos dere resten av svangerskape :-) Masse lykke til :-D
vekten desember baby Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Gratulerer så mye:) Da slapp du utredninga du snakka om. Håper å komme etter om litt.. Kos deg i svangerskapet
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Gratulerer så utrolig mye:)
Rafi Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2010 Tusen takk alle sammen! Håper dere alle kommer etter snart Er utrolig glad for å slippe utredning. Deilig å vite at vi faktisk klarte dette på egenhånd
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2010 BABYƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 gratulerer sååååå masse. det unner jeg dere virkelig.... så kjekt da..... da blir det en oktober baby da???? det har jeg fra før. (oktober baby altså) han er tre år nå. gud som tiden flyr.......håper det klaffer her og... og at disse symptomene faktisk skylder at jeg er gravid...
Rafi Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 10. januar 2010 I følge termin kalkulator på babyverden, så har jeg termin 19 september. Men det blir sikkert i slutten av september kan jeg tenke meg Helt perfekt. Jeg er så gira at jeg klarer ikke å komme meg i seng tankene kverner rundt i hodet mitt konstant
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2010 BABYƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 10. januar 2010 #11 Skrevet 10. januar 2010 ååååhhh vet hvordan du har det. det er helt herlig. det kan ikke beskrives engang. det må rett og slett oppleves... Nå håper jeg selv på at jeg kan bli med i klubben din.....
Rafi Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 10. januar 2010 Håper du havner i september klubben du også Du har helt rett, ante ikke at det kunne føles sånn som det gjør! men jeg tror jeg må ta enda en til test i morgen tidlig. Bare for å se at den er like sterk
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2010 BABYƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 10. januar 2010 #13 Skrevet 10. januar 2010 ja det håper jeg og..... ja men det må du bare gjøre hihihih men er du gravid så er du gravid... men ta den om morgningen da, da får du det aller beste resultatet... åååååh som jeg misunner deg altså. joiner deg snart....... i september klubben.... nei det er en helt heeeerlig følelse, bare tanken får hårene til å reise seg. "ståpels". gratulerer nok en gang rafi.... unner alle denne herligheten i livet
Rafi Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #14 Skrevet 10. januar 2010 Jeg tok en ny test med morgen urin, og den var tydelig positiv den også så da er det vel ingen tvil. Våkna i morrest og var skikkelig sulten. Kjente et utrolig sug i magen. Så jeg måtte bare stå opp å spise. Men ikke noe kvalme heldigvis Har du testet?
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2010 BABYƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 10. januar 2010 #15 Skrevet 10. januar 2010 ååååhhh så gøy, nei da er det overhode ingen tvil. nei jeg har ikke testet ennå. kommer nok ikke til å gjøre det før neste helg, tør ikke rett og slett er redd for negativt resultat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå