Gå til innhold

Hmm.. Hva kan det være? Sykt barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini på 10 mnd er blitt skikkelig forkjølet. Og nå i stad så jeg at det hadde dukket opp masse små, runde klumper på halsen og i nakken. Ser nesten litt ut som brennesle"stikk". Han er også rød-flammete rundt i nakken, halsen og oppover hodet. Og rød i kinna.

Hva kan det være? Er det bare kroppen som reagerer på at han er syk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid vankelig med utslett! Det kan være alt fra "ingenting" til noe kjempealvorlig så man skal alltid være obs på utslett, men se det litt an du. Mange som får utslett i forbindelse med sykdom eller kulde feks:)

Skrevet

Han har ikke feber lenger, og virker ikke som han plages, heldigvis! Holder en knapp på at det er fordi han er syk jeg. =)

Skrevet

Jenta mi får ofte utslett som liknar på det du beskriver når ho er sjuk. Det har ikkje plaga ho så eg har ikkje brydd meg om det noko større, det går over. Eg har konkludert med at det er kroppen hennars som reagerar slik for å håndtere sjukdommen, min teori da sida det kom på samma plass heile tida og såg likt ut.

Smør med uparfymert krem, eller basimycin eller bruduline hvis det er rødt og irritert, det har hjelp jenta mi.

God Bedring

Skrevet

Er ikke så greit når lille gutten er syk og mor ikke har vært borti sånt før!!

Takk for svar!! =)=)=) Da får jeg se hvordan det er i morgen, forhåpentligvis borte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...