Gå til innhold

åå må syte...


lindaa87

Anbefalte innlegg

må bare bæse litt,klarer ikke å fungere,er så slapp og sliten og små kvalm hele tiden. kjøpte en pakke jerntabeletter og har tatt min første tabelett nå, i håp om at dette blir å fungere på meg.

har bare lyst å gjemme meg i senga hele dagen under teppe

 

flere som føler seg slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kvalm så det holder og føler at jeg har fått utmattelsessyndrom... Så ja... Skjønner hva du mener :-)

 

I uke 10 i morgen og har ligget de siste 3-3,5 ukene. Blæh!

Har en sønn fra før og da spydde jeg i 9 mnd... Så er innstilt på at det blir sånn nå også (mamma var like dårlig med alle oss tre også) dessverre selv om tanken er helt grusom.

 

Du må bare krype under dyna og ta det med ro! Plus spise veldig jevnt og regelmessig. Det eneste som hjelper. Leste et sted at svangerskapet var like påkjenning som å være på fjellklatring i Himalaia. Så slapp av med gooood samvittighet! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,ja den kan jeg bruke på mannfolket (himalaia klatringa=) har ei datter fra før.

 

off,9mndr da har du mer grunn en mer til å syte. var vel bare dårlig 3-4mndr men ble jo plaget med så mye annet etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke de eneste som er slappe nei....kan begynn å grine av tanken på at jeg skal henge opp klærne fra vaskemaskinen! Her går det ikke i hundre for å si det sånn ;) Må ligge på sofaen resten av dagen etter å ha vært på jobb....skikkelig dårlig kombo med siste semester på skolen og masse masse skolearbeid som skulle vært gjort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...