Gå til innhold

Hvorfor TR nå igjen, hadde det jo akkurat!!! Arrrrghhhhhhhhh!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvorfor jeg har fått litt TR på besøk nå igjen?? Æsj jeg fikk det jo tirsdag 29.01 - ferdig mandag... I dag var akkurat som det var litt brunt... har hatt veldig mye utflod de siste dagene etter TR... Jeg skjønner ikke det!!! hva er galt mon tro.... Kansje den er ikke blitt regelmessig igjen etter MA i oktober- 09???

Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si at jeg har opplevd akkurat d samme, men jeg har blødd 5 av de siste 6,5 ukene!! blæ,blæ,blæ...skikkelig lei det nå! hadde el for 14 dager siden, men har ikke antydning til håp om at jeg ble gravid siden har har blødd litt fra to dager etter el...skjønner ikke hva som foregår i kroppen, har jo alltid hatt regelmessig mens!

Skrevet

Hei Sommer-barn :)

Ja det er skikkelig irriterende å blø så lenge etter en sånn episode... Jeg tror jeg blødde i ca sju uker... :( Så var den sånn regelmessig to ganger etter det, men nå litt blod igjen...Arrrghhh!! Jeg er jo akkurat ferdig med mensen... Jeg vet ikke helt når jeg har el, men kansje det var en ide om jeg skulle ha kjøpt meg en sånn el tester- dings.. :)

Har du en slik en? Funker den bra?? Hvordan funker den? Tok noen strimmeltester før mensen nå- før jeg fikk mensen sist gang, men den var jo selvfølgelig negativ.. Kansje jeg skulle ha prød en til... Men jeg føler meg ikke akkurat gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...