IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Kællen ble bedt på fest 1 juledag. Dagen etter at jeg kom hjem fra sykehuset. Jeg klarte ikke gå eller sitte og hadde kraftige smerter i underlivet, så han ble hjemme. Guttane syns det var kjempe kjipt. Helt greit det, men jeg kunne ikke klare guttungen alene hvis han våkna. Så dret i hva de sa. Så fikk jeg mld av bestisen til sambo om at 9 januar skulle guttene samles igjen og at det hadde vært hyggelig om sambo kunne bli med. Jeg sa jo selvfølgelig ja og syns det var en fin ide. jeg avtalte med mine venner om å se film og spise god mat. Guttefest har jeg jo ikke noe og gjøre på. Men ellers har jeg vært på masse festligheter og kosa meg med clausthaler. Så får vi da vite at dama til bestisen skal være med. Jeg begynte lissom og lure på hvorfor det, men da viser det seg at dama til bestisen skal ha med seg en singel venninne. Så viser det seg at den festen ikke var guttefest likevel, men for begge kjønn. Men har jeg blitt bedt da??? NEI! Så nå merker jeg at jeg er drit forbanna! De jævla idiotene skviser meg ut og de legger faen ikke skjul på det engang!!! Føler jeg rett og slett bare blir skjøvi tilside....Helvete!!! Og kællen kan jeg jo ikke nekte og dra! Men syns det er veldig ræva at ikke jeg blir inkludert bare fordi jeg ikke kan drikke alkohol! Men de har jo prøvd og skvise meg ut siden dag 1 for 5 år siden! De hadde til og med veddemål om hvor lenge vi kom til og være sammen! Merker jeg har lyst til og be de dra til helvete og at de bare kan glemme og komme inn i mitt hus noengang igjen, men igjen kan jeg jo ikke gå i mellom kamertane og sambo. Men åssen hadde dere reagert æ? Jeg sitter her og begynner og få mage og føler meg ikke som verdens mest sexye dame på jord, Kællen har ikke fått seg noe på en GOD stund pga smerter i underlivet og der skal det krimle av single, tynne sexye jenter.!!!! FAEN TA!!!!!
Pinnus Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Jeg hadde blitt med, på trass! Latet som jeg ikke forstod at jeg ikke var invitert. Barnslig oppførsel (noe jeg syns det er å ikke invitere deg når det faktisk ikke er guttekveld der er snakk om) hadde jeg svart på med barnslig oppførsel tilbake. Men sånn er nå bare jeg
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2010 Jeg har JÆVLIG lyst for å si det sånn, men jeg avtalte jo med mine venner anngående film og sånn, så kan ikke ditsje dem. Men merker jeg har veldig lyst til og kjøpe meg en sixpack med claus, ta på meg skikkelig gravid klær og breie meg ut ved siden av kællen. Sitte og nusse og tafse EKSTRA mye! de jentene kan jo bare prøve seg jo! Dæven da skal de merke hormoner i sving ja! Jeg får vite ALT!!!
Pinnus Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Ja, stemmer. Nei det er ikke vits å avlyse med noen du faktisk har lyst til å være med. Hehe, godt å se at faen kommer frem i andre også, og jeg skylder ikke på hormonene heller, jeg er sånn;) Samboeren din har vel vett til skyve vekk de som måtte prøve seg. Litt underlig at han ikke reagerer på at kompisene hans ikke inviterer deg da, eller vet han ikke om det? Hadde klikket for meg, både på kompisene og sambo kjenner jeg
hormonia&alienimagen3 Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 hehehee...men hva sier gubben din til dette da?Om de har prøvd siden dag en og skvise deg ut og har til og med hatt veddemål ang. hvor lenge dere kommer til og vare,må han jo reagere på en eller annen måte...Eller er han sånn "pussywipt" av kompisgjengen? Men du bør gi veldig klar beskjed til gubben din om at han i hvertfall bør respektere deg såpass at han ikke skviser deg ut for at du ikke får drikki...HAN kan inkludere deg selv om andre er ondskapsfulle...Og skal han ha unge med deg bør jo fyren klare det...
Hybelkanina Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Jeg sitter her og merker at jeg blir forbannet på dine vegne.. for en gjeng med drittsekker!!! Men som tidligere svart - hva sier kjæresten din til dette da? Ærlig talt, hvis de ikke respekterer deg og deres forhold så respekterer de ikke ham heller. Han burde enten insistert på å tatt deg med, eller latt være å gå selv også. Men når det først er så galt, hvis han først velger å gå så ikke bekymre deg for at han skal finne på noe tull med disse andre bertene. Det er deg han har valgt å være sammen med og det er deg han skal ha barn med. Hvis han er dum nok til å la seg friste av noe annet så fortjener han deg ikke uansett - selv om det er en fryktelig upassende situasjon å finne ut av slikt når du er gravid. Nei hadde jeg vært deg ville jeg tatt en prat med kjæresten og stilt kav om at han setter på plass kameratene sine.. makan...
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 kanskje det va ment som en gutte fæst i bynnelsen .. men så blei det litt endringe.. æ har hadd jente fæsta der det har kommet gutta.. uten at man hoppe t sengs i en stor orgie fordet.. men så hadde jo du planer me jentene dine allerede så skal han da si at du skal la vær å være sammen med dem å heller gå sammen med han??? æ syns kanskje det her blir litt barnslig.. selv om man e et parr treng man jo ikke gjøre alt i lag.. Men selvfølgelig, det er ikke noe morro å bli " utstøtt" av hannes kompiser.. Kose deg med venninner ,film å masse godis å god mat! Mye hyggeligere en å sitte å se andre blir full å teit.. ( når man ikke kan bli det sjøl :-) )
ღMadame_mim ღ Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 Det er dessverre vanlig å bli utelatt fra fester når man er gravid. Nå har faktisk kameratene til sambo vært kjempeflinke til å be meg også, men mine egne venner derimot svikter meg!! Jeg får lese på facebook jeg at mine nærmeste venner har hatt eller skal ha fester. Ingen som gidder å be meg liksom!! Det er utrolig sårende...
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 Skjønner deg kjempe godt! Hadde også blitt med bare på trass! Hadde driti i dem og latt de smake sin egen medisin! Uff, kjenner jeg blir sur på dine vegne!!
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 9. januar 2010 #10 Skrevet 9. januar 2010 skjønner deg så jævlig godt... En del av kameratene til sambo tippet også på når det blei slutt da vi ble sammen for 5 år siden (vi å faktisk) etterpå skulle de på død og liv dra ham med på "guttefester" der de faktisk prøvde og SPLEISE HAM MED ANDRE JENTER!! heldigvis fant sambo ut at det ble for dumt og fant seg ett nytt vennenettverk og de er så mye mer voksne i hue og kjempe hyggelige mens de andre er fortsatt på fjortiss nivå, single, drikker hver helg, helst i ukedagene også... bare rølp og drit... skjønner godt følelsene dine, får man føler seg ikke akkurat som verdens mest sexy som gravid heller håper du koser deg med jentene dine i kveld, og at kællen konfronterer disse med: hvorfor er ikke MIN dame invitert?? da må de jo gi ham et slags svar Lykke til med Hormoner og hele pakka
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 10. januar 2010 Jeg har heldigvis en kjedelig gammel gubbe. han ringte meg halv 12 og ville hjem. han kjeda seg og følte seg litt utenfor. Han spurte bestisen om hvorfor jeg ikke ble bedt og da ble han helt rar og sa at han trodde ikke vi hadde barnevakt. Hadde han vist at vi hadde det skulle han selvfølgelig bedt meg også! Han skulle til og med ringe og si unnskyld til meg for det var ikke vondt ment i det hele tatt og bla bla bla....Men men.....hormonene har roet seg litt. Jg bryr meg jo ikke om han er på fest bare måten ting ble gjort på, men det hviser seg at det i går bare var en glipp....jaja..tenker jeg....uansett så er kvelden over og nå fremover blir det ikke mye festing på han. For jo nærmere termin jeg kommer jo mer avhengig blir jeg av hans hjelp. Bekken fra hell! Godt det ikke bare er meg her i verden. Vi flyr mest samme mine venner. Og de er nesten par alle sammen. Så det er kun 2 av vennene han har igjen fra gamle gjengen, resten har han kutta ut fordi de ikke er stablie i hode. Han som hadde festen i går trodde at alle skulle ha med seg sine respektive. Så tror egentlig i går bare var kaos...hehe...mannfolk......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå