Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Har ei lita søt ei på 3 år, som har langt fint hår:) Har brukt bare sånn baby shampoo til nå, men ser no at det kanskje er på tide å bytte. Hva bruker dere på snuppene deres?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Etter hun passerte 3-4 er det mer tilfeldig i forhold til hva som står i hylla på badet. Akkurat nå er det en av disse store flaskene (sort/hvit) med et navn som begynner på S og er "utviklet av xxx-frisør". MÅ ha balsam ellers blir det floker og grining.
3småtroll♥ Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Etter ca 3 år bruker jeg "vanlig" shampo på jentene. Bruker som oftest sunsilk vi:) Må også ha balsam ja!
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Oki=) takk for svar. Får starte med det jeg og..mannen som tar badinga her i huset,så får instruere han om hva som skal brukes;P ellers blir det balsam først,shampoo på kroppen og såpe i håret;)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Babyshampoo fra SebaMed:) De er straks 4 år og 18mnd:)
Mom2Two Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Kjøper shampo og balsam hos firsøren til ungene. Litt ulike merker, for det meste Vidal Sassoon og WP.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 vi bruker shampoo og balsam i ett, det er en rød flaske, det er slik barne shampoo da.. hun er 2år og 4mnd
Mrs. Bouquet Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 Redken blonde glam eller tigi dumb blonde, det samme som meg.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 9. januar 2010 #10 Skrevet 9. januar 2010 Barneshampo fra apoteket for å slippe unna parabener, parfyme og hormonforstyrrende stoffer og SebaMed sin milde balsam, også fra apoteket. Hun er 3 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå