Gå til innhold

Endelig kan jeg drikke igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt meg en god spyrunde i dag, siden klokken 6 i dag morges, og hver gang jeg har forsøkt å ta en liten munnfull vann har det resultert i krampespying på det lille vannet jeg har drukket - og resten av det som måtte være i den tomme magen min...

Jeg har vært så utrolig tørst og tørr på leppene i hele dag, og ikke kunnet drikke noe for da hadde jeg bare tirret på magen krampespying igjen. Nå hadde det gått så mange timer siden sist jeg spydde at jeg våget på meg å drikke litt vann igjen og det gikk fint! Så nå har jeg drukket et helt glass med vann - tror aldri det har smakt så godt før... Har egentlig lyst å drikke noen liter til med det samme, er fremdeles utrolig tørst, men det murrer godt i magen enda når jeg drikker så jeg innser at jeg må ta det litt forsiktig for å være sikker på at jeg ikke provoserer magen for mye...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff det hørtes vondt ut det der. Er du syk i magen? Høres ut som om det kan ha gitt seg litt nå da...ikke greit å ikke få spise eller drikke når man er høygravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...