proud mama Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 hei hei Jeg våknet i morges å fant en flekk på dynetrekket som var våt og lyserød. Ser ut som det har lekket blodig væske ut fra det ene brystet mitt.. Noen som har opplevd noe lignende som vet hva dette kan være? Håper noen kan hjelpe:) Mvh
Diddels Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Hmm, høres ikke bra ut. Var jeg deg hadde jeg ringt jordmoren min.
proud mama Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2010 hmm.. okei. Takker for svar! skal se det ann til i morgen iallefall. Hvis det skjer fortsatt så blir jeg nok å kontakte jordmor:) Mvh HI
Jente+Oktoberbarn Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Jeg har også hatt det slik over en tid nå, spurte jm men hun hadde aldri hørt om dette før. Har ikke sjekket det opp noe videre siden det bare er et par dråper nå og da, men er jo litt nysgjerrig også så om du finner ut hva det er så hadde det vært fint å vite Prøvde å ringe kompetansesenteret for amming på riksen noen ganger men de tar aldri telefonen der så da vet jeg egentlig ikke hvor jeg i så fall skulle henvende meg for å få svar heller?
Januar-nurk Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Hei. Mulig du har fått en liten rift du ikke har sett.? Du burde ringe legen din og få det undersökt synes jeg. Ikke for å skremme deg nå altså, men blod fra brystene kan väre tegn på kreft i visse fall. Det skal uansett ikke väre sånn så ta deg en sjekk for å väre på den sikre siden. Lykke til.
proud mama Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2010 Takker for alle svar! Skal til både lege og jordmor i neste uke, så skal si ifra da å få det sjekket. sikkert bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite. Mvh HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå