Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 hvis du trykker inn den knappen kan du ha maskinen stående ute mens du vasker. Kan være kjekt å slippe å ha den inne, særlig hvis man har liten plass.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Hvem vet? Du kan trykke på knappen og se om maskinen tar seg en tur utendørs.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Jaha.. Nå var jeg ute etter et seriøst svar her da men... Beklager at innlegget mitt ikke handler om ørn og biffgardiner
Lollinondodda Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Tror det har noe med yttertøy å gjøre..hvis du googler det,så er det noen som skriver at det programmet er flott på reima og trolldressene dems
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Ok. Takk for et skikkelig svar Vanskelig å få det her inne
Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 Ojojoj, så snurt. Pass deg, du får permanent nedovertryne av sånt. Outdoor-funksjon vet jeg ikke noe om, ikke du heller, og ikke de fleste andre her, etter svarene å dømme. Men hadde du ikke fått noen svar hadde du også fått nedovertryne. Prøv å se positivt på det, innlegget ditt dyttes, selv om du ikke har sans for humor.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 I Japan er det vanlig at vaskemaskinen står på verandaen. Leilighetene der er svært små. Dette er ikke kødd, altså. Spontant tenker jeg at knappen har noe med det å gjøre, spesielt om det er asiatisk merke. Outdoor er jo utendørs og ikke yttertøy på engelsk. Men har du ikke instruksjonshefte?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #10 Skrevet 9. januar 2010 Oj, kjipt i regnværet ;p Den ble kjøpt brukt, så har ikke det nei. Vet ikke hvilket land Samsung kommer fra jeg
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #11 Skrevet 9. januar 2010 Korea Om verandaene ligger over hverandre slik at de har "tak", er ikke regnet noe problem, men de bruker litt andre typer enn jeg har sett her hjemme, ja. Dessuten er klimaet annerledes.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #12 Skrevet 9. januar 2010 Gi å inn på diplodocs.com. Der får du gratis nedlastning av bruksanvisning til maskinen din. Såfremt du har modellnummer.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #13 Skrevet 9. januar 2010 Men nå tåler vaskemaskiner regn da:) De står jo som regel inne på våtrom så Er vel heller verre med alt vi har i luften som kan ødelegge maskina med masse rust. Men derimot så er jeg ikke så sikker på om maskina vil tåle frost..
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #14 Skrevet 9. januar 2010 I og med at den første personen som svarte deg sa yttertøy, ser jeg ikke problemet med å spøke litt etterpå. Da hadde du jo alt fått svaret, kun ett minutt etter at du lagde tråden!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #15 Skrevet 9. januar 2010 Min nye vaskemaskin har en egen knapp for cowboytøy! Må vel ta meg en tur til texas og shoppe litt..
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #16 Skrevet 9. januar 2010 Ville tro det har noe med hvordan du skal tørke klærene å gjøre. Kanskje hvor hurtig de sentrifugeres? Tørker de ute trenger de ikke være halvtørre før du tarde ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå