Gå til innhold

Hva her dere gjort i helgen da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært (og er) alene med alle tre da mannen min er med faren min og flytter for farmor som har fått omsorgsbolig:)

I går hadde mellomste snupp pysjamasparty med 13 jenter og mamma var og hjalp meg med lilleknott. Det gikk kjempefint og alle jentene kooooste seg:=)

I dag har jentene vært inne med nabojenta og lekt med leken snupp fikk til bursdagen i går mens lilleknott og jeg var ute og lekte i snøen før han skulle sove.

Mens han sov fikk vi ryddet siste rest etter bursdagen i går- støvsugd poppcorn etter poppcornkrig feks;)

Etter hans lur spiste vi og dro til skøytebanen med nabojenta. Jentene stod på skøyter en times tid mens lilleknott og jeg skled på snøen:=)

Så var det hjem med 3 jenter som var kalde på føttene! Rett på kjøkkenet og lagde deilig kakao med krem. Mmmmmmm!

Det positive med denne kulden er jo at etter en så liten tur er alle barna gode og slitne så nå sitter de pent foran tvn og får se på en ny film som snupp fikk i bursdagen:)

Når filmen er ferdig skal lilleknott få legge seg og jentene og jeg skal kose oss med hjemmelaget pizza.

I morgen blir det slappe av før vi skal i bursdag til minste niesen på 1 år:)

Deilig helg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som en koselig helg hittil da =)

Igår var vi en tur i sverige.. På kvelden kom mamma og pappa på besøk.. Kosa oss med godis og korslaget på tv..

Nå skal jeg straks dra avgårde på nyttårsbord med gamle jobben min =) Gleder meg masse!

I morra skal vi besøke svigers =) Koselig =)

Skrevet

I går handlet vi, vasket, ryddet hus. Bakte baker til barnebursdag idag.

Så idag har vi hatt masse barn i hus, fornøyde barn. Resten av dagen blir å rydde opp lekene fra stua, siden det kommer en ltien krabat i morgen som ikke kan leke med de smålekene som ligger strødd her nå. Resten av kvelden skal foregå på sofaen, sovende forran tv.

Også har vi hatt ett barn som har vært i bursdag ett annet sted også. Og dagen startet med en bil som ikke startet.....

I morgen er det opp og bake rundstykker. Da er det voksenselskap i huset, da minsta har bursdag.

Men ungene har vært masse ute i hele helga. I går var de ute i flere timer og koste seg i snøen, selv når det krøp ned mop 25minus.

Skrevet

I går slappet vi av å hadde en koselig ettermiddag/kveld i sofaen jeg og guttene. Sambo var en tur å sjekket endel ting med bilen sammen med en kompis og innom hos sine foreldre for å hjelpe de med noen små ting.Også bakte jeg sjokoladekake før vi store la oss!

I dag har vi hatt bursdagsselskap for eldstemann som ble 6år på torsdag. 7unger i hus i stede for 2. Masse kaos å lek og herjing. Storkost oss alle mann og det tok oss bare 10minutter å rydde opp etter 3timer med bursdag, så det er vi godt fornøyd med. Nå er det barne-tv. Også skal guttene dusje og ettervært i seng.

Da skal vi slappe av litt i sofaen tror jeg. Mulig vi tester ds`en som eldste har kjøpt for bursdagspengene sine også =P Vi må jo kunne bruke den vi å, så vi kan hjelpe når han plages?!

I morgen får vi besøk av søskenbarnet til sambo med samboer og 2unger. Så blir litt bursdagsfeiring da også!

Skrevet

Her begynte lille å spy like etter middagen i går, og har spydd halve natta. Vært slapp siden, og det har vi også vært. Tar på med nattevåk for en gammel skrott. ;o) Blitt mye sofaknøing i dag, m.a.o. Håper på en bedre dag i morgen, sånn at vi kan gå ut en tur. Nå er det skikkelig mildvær her, håper bare ikke all snøen smelter. ;o/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...