Gå til innhold

Vippestol.. Hva anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta var er snart 2 mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En du kan legge helt flatt.

Skrevet

en baby bjørn vippestol.. lit over tusenlappen for den.

Skrevet

Baby Bjørn sin er super :)

Skrevet

fisherprice med vibrasjon, lyder og lys! hun elsker den!

Skrevet

babybjörn sin, ja! Vi kjøpte først den som kom best ut på klikk.no - svan bouncer, men den ville hun overhodet ikke sitte i. Kjøpte etterhvert en babybjörn, som hun stortrivdes i.

Skrevet

vi og liker fisherprice, men tenker at jeg skulle kjøpt en som en kan endre på sittestillingen, fikk låne en da jeg var på ferie hos min mor og den kunne man ta helt ned til ligge og så sette opp endel. Så blir det flere barn blir det nok ny vippestol

Skrevet

Baby bjørn sin

Skrevet

Babybjørn!!!! uten tvil den beste vi har hatt!

den kan du kjøpe pent brukt på finn.no så blir det litt rimeligere:)

Skrevet

Maclaren, fikk den i julegave og jenta vår på 8 uker elsker den. Har vibrering, noe som bare er helt herlig. Også er den sånn at den ikke bare vipper automatisk slik som babybjörn sin, men hun må faktisk bevege på seg for å skape vipping. Dette fører til at hun blir mer aktiv i stolen i stedet for mer passiv (har også et sånt stativ med leker man kan sette på, og hun har allerede lært seg å slå til dem slik at de lager lyd). En kjempestol.

Skrevet

Ole brum kjøpt på jysk :). Legges helt flatt, er billig og med bamser som babyen kan studere. Har vært en kjemoe sukse her i huset. Trenger ikke være dyrt å kjent merke så lenge den er godkjent etter norsk standar (det er denne) og den er praktisk i bruk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...