Gå til innhold

Hva har dere gjort idag? Og har dere store planer i helga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har vi hatt bake dag, og skal ha det i mårra også. Bakt brød og pizzasnurrer idag. Skal bake boller og kanel i svingen i mårra.

Men håper tempen synker enda litte grann slik at vi kan kose oss litt ute, over lengre tid. Ake på akebrett, osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde planer om aking på formiddagen, og så julegranbrenning med grilling på ettermiddagen (og mer aking). Men etter en tur på butikken mente storesøster at hun ikke ble med ut, for det var alt for kaldt.

Er rundt -10 her og beinkaldt i dag. Var samme temperatur i går, men da tydeligvis med en annen luftfuktighet. Da var nemlig ungene ute flere ganger den dagen og alt var topp.

Så i stedet fant jeg fram nye tusjer, og barna her tilbragt dagen på stuegulvet. Så får vi spise pølsene til filmen i kveld i stedet.

I morgen håper jeg å komme meg ut med ungene, siden det meldt kun -7. Og så blir det vel det vanlige besøket hos min mor.

Skrevet

Her har vi vaert hjemme og dinglet paa formiddagen. Mann og barn gikk opp paa butikken om morgenen og kjoepte masse godt broed og frukt og saa hadde vi en laaaaaaaaaang frokost utendoers.

Da mini hadde hvilt dro vi paa stranda.

Er helg her fredag og loerdag saa i morgen er det jobb og skole igjen.

Skrevet

Huff nei nå merker jeg at jeg er sliten og trøtt, kansje ikke så rart når jeg på fredag først gikk til skolen med ungene og så hjem igjen, så var det å gå til skolen igjen for å hente ungene og så gå hjem. Var hjemme i 20 min før jeg måtte ta bussen på jobb og var ikke hjemme før i 10 tiden, så var det å stå opp kl 06.20 idag tidlig for å dra på jobb igjen og kom hjem halv 3. Nå har vi akkurat spist mat og nå skal vi abre slappe av resten av kvelden, så er det på jobb imorgen ettermidag igjen.

Skrevet

Idag har vi bare vært inne. Har vært ca minus 14 og skikkelig iskaldt og surt ute. Helt rå luft slik at det gjorde vondt og være ute. så vi har holdt oss inne. Tegnet en del. Sett tv og spilt play station. I morgen har de meldt mildere, så har da planer og å få tid til både skøyter og ski, besøk og aking:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...