Lene~mor til tre Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Jeg har tenkt på å begynne med det en stund egentlig, men har liksom ikke turt å sette i gang hehe. Jeg pleier vanligvis å skrive dagbok, men de blir veldig ofte mange dager hvor det står akkurat det samme, så da tenkte jeg at det er bedre jeg skriver en blogg de dagene det skjer noe spennende osv hehe. Mesteparten av familien min bor 66 mil unna også, blant annet min pappa og farmor, tanter og onkler så da er det sikkert fint for de å lese litt om hva vi driver med også Ta en titt om dere har lyst God helg http://lene28.blogg.no/
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Så flink du er!! Hvor går du for å lage slik blogg da? Kunne tenkt med å lage slik jeg også. Har all familie på min side 40 mil unna - så kjekt å kunne holde dem oppdattert osv..
Lene~mor til tre Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2010 Det er bare å registrere seg på blogg.no , der kan du velge navn på bloggen din selv. Ganske enkelt å blogge der
Jojo x3 Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Koselig! Sikkert veldig kjekt for familie å følge med i hverdagen deres og bli oppdatert med bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå