Gå til innhold

Mat og bæsjevaner til min 11mnd gamle datter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne siste uka har hun spist så utrolig masse! Hun spiser en stor bolle med 12mnds grøt (musli med pære og banan) med vann til til frokost. Så er det 2 (TO!) skiver til lunsj, med vann til. Gjerne en halv banan eller et halvt eple (annen frukt) til "dessert". Så er det middag. Her om dagen spiste hun TO middagsglass til middag, uten problemer, hun var ikke mett før hun hadde spist begge, hehe. Hun får gjerne et frutkbeger eller noe annen frukt til dessert etter middagen og. Så er det kveldsmat, en stor bolle med grøt med vann til, og flaske rett før hun skal i seng. Er ikke dette sykt masse?

Hun er ikke tjukk i det hele tatt, slank lita jente som såvidt veier 9 kg.

Og hun bæsjer... 2-4 bæsjebleier har det vært denne uka. Er det noe galt en plass? Hun er frisk som en fisk, og er høyt og lavt hele dagen, så hun virker absolutt ikke syk. Kanksje hun bare trenger all denne maten fordi hun har begynt å bli så aktiv? Jeg er helt sjokkert, hehe..:)

Kan legge til at hun hadde omgangssyken i jula (fra lille julaften fram til 4 eller 5 juledag ca.. Da spiste hun nesten ingenting. Kan det være grunnen til at hun spiser så masse nå? Det er jo lenge siden hun var syk nå liksom..hehe. Uff, gøy å være førstegangsmamma og stille sånne teite spørsmål..;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mat og avføring er veldig individuelt, Jeg har en småspist fyr. Men merker jo at matintsket kan variere og spesiellt etter sykdom blir det gjerne mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...