ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 De er jo ganske dyre, og man trenger jo ikke folsyre feks etter 3 mnd, så da er det kanskje like greit å kjöpe noen andre vitaminer fremover? Hva gjör dere?
♥REBECCA♥ Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 man skal kunn bruke dette i tre mnd. jeg går ikke på noen andre vitaminer. klarer meg helt fint:) gjort det smma med di andre 3 også
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2010 Ok, takk for svar Forrige graviditet tok jeg omega3 og multivitamin ut svangerskapet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå