Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Hvor ofte får han/hun mat i løpet av dagen og natten nå, og gir du mm eller mme?? I tillegg lurer jeg på hvor mye de sover på dagtid. Har dere fått faste rutiner rundt dette med legging osv..???????? Jeg gir mat ca hver 3-4 time hele døgnet, også natten. Får henne ikke til å kutte litt ned, hun er skikkelig glupsk. Var ikke noe problem med første mann dette her, men hun her kunne jo spist en hel kamel. Jeg gir foresten mm. På dagtid sover hun kanskje min før hun våkner igjen, slik holder hun på hele dagen. Kan nok skyldes litt uro fra 3 åringen her hjemme. derfor prøver jeg fra nå å legge henne inne på rommet i sengen sin der. Vi har ikke hatt noe faste rutiner ved legging om kvelden fordi hun skriker noe heise hele dagen. Hun kan holde på å grine til midnatt. men nå tenkte vi at vi skulle prøve å stelle henne samtidig som jeg steller 3 åringen. Så har vi henne oppe til rundy kvart over ti på kveden. Skifter bleie igjen og gir henne mat for så å legge henne i sengen. Kanskje det funker tilslutt. og dere som gir morsmelk, gir dere barna deres alltid mat rett før dere legger dere??
Lovemelikeyoudo Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 hei! baby på 2,5 mnd her. Har ikke faste rutiner på soving enda. Mi spiser også ofte, ca hver 3time hele døgnet. Kan gå 4 timer på natta mellom mating...Jeg ammer henne alltid før leggetid, helst litt før, slik at vi får opp rapene først (det tar litt tid) Jenta vår er veldig rolig og griner lite!! Vi har vært superheldige med henne;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå