Alessandro+baby i magen :) Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 jeg er på besøk fra 1 trimester ,jeg er 11 + 1 idag og jeg kjenner ingen flere symptomer lenger...blir litt sånn bekymret av det . Før var jeg kvalm og vond i hodet og øm i puppene og alt mulig rart og plutselig er det borte, nå har jeg bare treg mage og ikke noe mer. Kansje det er på tide at de ble borte ikke vet jeg , er førstegangs gravid og lurer på alt , blir bekymra over alt og jah... Sikkert bare meg som er dum her.. noen som husker dette?
Jada-har fire små Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 jeg er snart 15 uker og har bare hatt ømme bryster hele tiden, ikke andre symptomer. Men ømme bryster har jeg enda da. Alt er sikkert i skjønneste orden:) kvalme og tretthet blir som regel borte i løpet av 1.trimester.
odin123 Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 hei! mitt første svangerskap var sånn som du forklarer her, kvalmen min varte ikke lenge kansje et par dager ellers var jeg frisk og rask, hele svangerskapet. men jeg kjenner meg igjenn med den uroen, men jeg bestillte og privat ultralyd når jeg var 11+3 for og sjekke og alt var bra der, og etter det klarte jeg og slappe av , og hudk det at ingen svangerskap e like, noen er dårlige lenge mens andre kjenner ingenting. lykke til jaffal. ser deg snart på trinn 2 :)
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2010 Tusen millioneer takk for svar ..føler meg litt letta nå ja vi sees snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå