Gå til innhold

Det er på nachspiel det skjer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig mange utroskap begås på nachspiel. Men det bryr visst ingen seg om, for man må jo få dra på nachspiel selv om man har familie hjemme.

Det er det samme som å si; jeg må da få utsette meg for denne fristelsen, samme hva.

Og det er en selvfølge å stole på kjæresten (når kjæresten gir grunn til det)....men noen ganger lurer jeg på hvor naiv det er mulig å bli? En stoler fullt og fast på en kjæreste som til stadighet må på byen, og som ikke kommer hjem før neste morgen??

De aller fleste er utro hvis de går på byen og særlig nachspiel ofte nok. Hvis man går ofte, senkes også grensen for hva som er galt, for man er ikke like påpasselig som i begynnelsen.

Jeg hadde aldri villet være sammen med, og ihvertfall ikke fått barn med en som er mye ute og fester.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En overvurderer som regel sin kontroll og sine mentale bremser, og undervurderer fristelsens makt ved inntak av alkohol.

En blir jo som regel tøffere og tror lettere at en kan det meste, en mister sjenanse og følger impulser lettere når en drikker.

En reiser som regel ikke på nachspiel for å være utro, men kanskje bare for å kjenne på fristelsens gode følelse i seg selv. Men pga dårligere kontroll i seg selv, så har en lettere for å gi etter for fristelser og slenger samvittigheten lettere bort. En kan også lettere fortelle seg selv at dette ikke er galt, for en finner bortforklaringer som i fylla virker logiske. Men de er langt fra logiske når en blir edru.....

Nå er jeg singel, så jeg kan jo da gjøre som jeg vil. Men dette merker jeg jo selv; en har gjort ting på fest, som en nok aldri ville gjort om en var edru. Trenger ikke være sex og slikt, men en prater lettere og sier kanskje mer enn en ville gjort edru.

Skrevet

Veldig enig i dette! Skjønner ikke naive damer dette da?

Skrevet

Enig! Går sjelden på nachspiel, hvis jeg går er det med venninner/kompiser jeg har kjent lenge eller med mannen med..

Skrevet

Utroskap kan forekomme unsett...

Jeg er heller naiv og stoler på kjæresten min enn å sitte bitter og mistenksom og vente på dommedag!

Skrevet

Så det vil si at sambo ligger hjemme og er redd jeg skal være utro når jeg er på nachspiel?

Er som regel på et nachspiel etter jeg har vært på byen. Ikke ofte, men hender jo.

Skrevet

Å de aller fleste som er utro har også spist den dagen. Svært få som er utro som ikke har inntatt mat og drikke den dagen de er utro. Har du tenkt på det? Spiser din mann? Går han alene på jobb? Handler han på butikken uten tilsyn?

Nå kan du velge å ikke være sammen med en som fester mye, men heller få barn med en hjemmekjær mann. Det passer deg. Om det derimot gir deg anledning til å trykke din livsvisdom nedover ørene på andre...

Har du forresten noen linker til dine kilder for "den store norske utroskapsundersøkelsen 2009" eller hva du nå begrunner dine utsagn med?

Skrevet

Hva slags sammenheng har dette med hovedinnlegget?

Nå er ikke jeg HI, men det er da ganske åpenbart at når man utsetter seg for fristelser i fylle gang på gang, vil man nok før eller senere la seg friste.

Så hvorfor skal familiemenn ut på byen og på nachspiel? De har da ingenting der å gjøre?

Skal de på byen, kan de vel dra hjem når det slutter der? De har da vel unger som de skal bruke litt av helga på også.

Skrevet

Så du er en av de som ikke får mannen hjem før morgenen etter?

Skrevet

Dette er pisspreik.Det er veldig mange menn som er TOTALT uinntressert i andre damer så lenge det er fest/drikke på gang.

Skrevet

Du har jo lagt grunnlaget tidligere på kvelden. Tåpligeste jeg hører er"det bare skjedde!" HALLO det er du selv som har latt det gå så langt!

Å det er vell kvinner som også er utro?! Ikke bare menn?

Skrevet

Synes også det virker som det er veldig mange her inne som ikke har noen grenser for mannen sin. Virker som det skal være litt kult og trendy at mannen skal ha frie tøyler.

o

Jeg hadde aldri ville vært med en mann som fløy på byen og nachspiel ofte uten meg. En bytur i ny og ne må selvfølgelig være greit. Kanskje også nachspiel hvis det kun var med gode venner. Men achspiel med kjentte og ukjente hadde ikke vært greit og det vet jeg typen min er enig i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...