Gå til innhold

På nachspiel med kompisen til kjæresten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble med en kompis av kjæresten min hjem igår fra byen. Vi har kjent hverandre i mange år, og er veldig gode venner. Vi har begge en del psykiskeplager og vi snakker veldig godt sammen. Har ofte hendt vi har sittet å grått i armene til hverandre pga div. problem. Kjæresten min vet hvor gode venner vi er,og hvor god kommunikasjon vi har. Det er ikke noe problm for han.

Så var vi ute igår, begge smått deppa. Så istede for å være party poopers på byen dro vi hjem til han. Snakka, gråt, klemte.. Slik som vi pleier. Men i går kyssa vi hverandre,ikke mye, litt tunge, maks 10sek før vi stoppa og jeg dro hjem.

Er dette utroskap?

Skal jeg fortelle dette til samboeren?

Jeg tenker veldig på dette nå, er det en grunn til det tror dere? Jeg og samboeren sliter veldig om dagen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror neppe foholdet til samboern din blir bedre om du forteller det. Og da er det neppe greit for ham at du henger sammen med komisen hans.. Er liksom toppen av råttenskap, rote med kompiser til samboer.

Sørg for å ordne opp på hjemmebane du, enten det ender på den ene eller andre måten. men hold deg i skinnet til du eventuet har flytta fra samboern...

Skrevet

Er nok best om du holder dette for deg selv.

Skrevet

Om det er en grunn til at du kysset kompisen din? Ja! Nemlig at du og samboer sliter. En finner ofte trøst og spenning hos andre når ens eget forhold går dårlig.

Skrevet

Det var han som tok intinativet til kysset, men jeg kyssa tilbake:(

Fortalte at jeg og kjæresten min sliter veldig. Og han (kompisen) sa at han trodde ikke vi kommer til å vare så veldig lenge. Og han sa han trodde jeg hadde det bedre uten kjæresten min. Og han lova å stille opp for meg og sønnen om (eller når,som han sa) det ble slutt med meg og kjæresten.

HI

Skrevet

Mange begynner gjerne i det små..neste gang har dere muligens sex..

Rydd opp hjemme er mitt råd.

Skrevet

Men jeg vil jo ikke ha sex med han! Han er jo en av mine bestevenner!

Bør jeg holde meg unna han en stund?

HI

Skrevet

Så praktisk :) Da kan jo du gå rett over til nestemann!

Skrevet

UTROSKAP! uten tvil i mitt hode! man kysser ikke kompisen til mannen sin! man kysser ikke NOEN andre enn mannen sin! og det billigste jeg hører er: "vi sliter i forholdet vårt for tia"!!! fiks det eller gå fra han FØR du roter deg bort i noen andre!! det finnes ikke unnskyldning for utroskap! det er råttent!!!

får vel pepper både fra HI og andre nå, men dette er MIN mening, og den spurte HI faktisk om! og at verden ikke alltid er svart/hvit og alle de andre forklaringene har jeg hørt før. har selv vært gjennom utroskap og det er heeeelt jævlig! ikke bare blir man sveket av den man er sammen med, men man sitter igjen med en usikkerhet på seg selv, og tanken på at det kan skje igjen med andre!

Skrevet

Utroskap? Nei.

Jævla dumt? Ja.

Etter min mening da.

Spør du meg, bør du sifra til denne kompisen at du ikke er interessert i ham, ordne opp med samboeren (om nå det skulle innebære at dere holder sammen eller går fra hverandre) og ikke dra på flere nachspiel alene med kompisen igjen.

Skrevet

Men jeg tror da ikke kompisen er interessert i meg. Virker det slik?

Vi skal på fvk fom neste uke, så vi holder på å finne ut hva som skjer! Både jeg og kjæresten er veldig klar over at vi står foran et veiskille nå, enten blir det oss ellers må vi bare gå fra hverandre!

HI

Skrevet

Selvsagt virker det som at han er interessert i deg. Han ville da ikke kysset deg, og sagt at han vil være der for deg og sønnen din NÅR det blir slutt med deg og kjæresten/samboeren din, hvis ikke?

Og ja, det er helt klart utroskap. For meg er utroskap alt en gjør med en annen person, noe en ellers KUN ville gjort med kjæresten.

Du og samboeren din bør ta dere en god prat, og husk at løgn alltid slår tilbake på en. Så jeg ville faktisk fortalt ham at du kysset kameraten hans, ellers får han jo vite det på et eller anna tidspunkt senere, og tror du det er så greit?

Og jeg får vel også pepper for dette, men du spurte faktisk om min mening, derfor ga jeg den:)

Skrevet

Jeg har fortalt det til kjæresten! Han er skuffa, så klart! Men han mente vi skulle klare å komme oss over dette til tross for alle våre problemer!

Så nå er det bare å vente å se hva som skjer!

Skrevet

Bra:) Godt du er ærlig selv om det var en sjanse å ta.. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...