Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Vi giftet oss i oktober, hadde privat fotograf (en kompis), og for å si det swånn; TING TAR TID med han=( han svarer ikke på meldinger, tar ikke telefonen mm. Vi har ikke noen fine bilder som kan brukes i takkekort ( har fått tilsendt bilder av mange av gjestene), vet nå ikke når vi får de bildene av fotografen. Satt og så på en film fra statene,som handlet om bryllup. Der hadde de noen fine "kort" (sånn ensides). Kunne det ha vært noe å sende ut til gjestene? Og heller skrive at bilde kommer senere eller noe sånt? Mamma syns det var en flott idè for da hadde jeg ihvertfall vært høfflig og takket for gaven, men jeg vet ikke helt... hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Det er helt vanlig at det tar noen måneder før takkekortet kommer etter et bryllup, så jeg ville ikke ha stresser på enda et noen måneder.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Helt vanlig at takkekort kommer ganske lenge etter bryllupet, fikk senest i romjula bilde av et vennepar som giftet seg i beg. av august.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Ok=) takk for svar, får bare smøre meg med tålmodighet;)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Vi sendte ut takkekort ca seks mnd etter vårt bryllup.. Var i bryllup i 08 og de har enda ikke sendt ut takkekort, var også i et bryllup i sommer og har heller ikke fått takkekort derifra. Felles er at begge brudene vet at det ikke har blitt sendt ut og unnskylder det som best de kan. Det er ikke så nøye for min del for minene jeg har er flotte!!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Jeg synes at det bør gå max tre måneder etter bryllup å få utt takkekort. Alt annet er bare sløvt og uhøfflig.. Hva tar det , kanskje max en kveld om du skal håndskrive, eller en time om du bare skal velge bilde og bestille kort med en standardfrasse på. Dere har vel andre fine bilder fra bryllupet å sende ut? Folk bryr seg ikke om hva de får, de blir jo kastet ganske fort allikevel (få rammer disse inn, og den nærmeste familie som ønsker dette, kan vel få et bilde av dere når det endelig blir klart?) Nei finn fram et annet bilde, gjerne et uhøytidelig et , og få ut et takkekort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå