Gå til innhold

Merkelig... noen som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag når jeg sto på vaskerommet og vasket og brettet noen klær, så kjente jeg plutselig at jeg blei helt våt imellom beina, å det rant noen få dråper nedover lårene... Var ikke store greiene, men synes det var utrolig rart, siden jeg bare har hatt helt vanlig utflod (ikke rennende) i svangerskapet... Å det kjentes absolutt ikke ut som om det var tiss... Det kommer innimellom noen stikk oppi sjeden og urinrøret innimellom... Å jeg sitter nå med klut mellom beina for å se om det kommer mer... Babyen spreller å har det fint, men kjenner at jeg blei litt urolig.. i å med jeg bare er 33 uker på vei... noen som har noe anelse på om dette er normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan nok godt være at utfloden din har blitt mer tyntflytende, ikke unormalt det. Ei heller er det unormalt om du lekker litt urin nå. Det beste er om du tar på deg et bind. Om det skulle være noe og du blir veldig urolig, så ta en tlf til føden. Om du da har gått med bind kan du jo reise inn og så kan de sjekke for deg veldig enkelt om det er det ene eller det andre.

Masse lykke til, skjønner jo at du blir urolig, men det går sikkert bra ;o)

Skrevet

Ok, det var godt å høre... så utfloden kan plutselig bli så tyntflytende? da er det nok helt sikkert det... men har ikke kommet noe mer etterpå heller, så da er det helt sikkert ikke noe:))) Takk for svar...

Skrevet

jeg er veldig plaget med tynnflytende utflod! De første gangene ble jeg sjekket for mulig lekkasje for sikkerhets skyld. Nå mot slutten har det blitt mer og er litt redd for at jeg rett å slett ikke skal vite forskjell på vannavgang å utflod, så er ekstra påpasselig med å kjenne liv å se på fargen..

Hvis det skjer flere gangen kan du jo ringe føden å høre om de kan sjekke det. lykke til!

Skrevet

ja, er nettopp dette som er vanskelig å vite... Men man merker det nok etterhvert om det er annet på fære:)))

Jeg liker ikke å føle meg så hysterisk, men er første barnet, og man er redd for å gjøre noe feil... Godt man har dette forumet, hvis ikke... hadde nok føden blitt nedringt...

Men er dere oxo plaget med at det plutselig kjennes ut som om noen stikker ett eller annet i urinrøret? Får plutselige vondter som kommer over meg... men var hos legen på onsdag, å dette begynte før det... å jeg hadde ikke urinveisinfeksjon...

Skrevet

ja takk gud for forumet:) er også førstegangs å føler meg også litt hysterisk til tider:) heldigvis helt normalt!

har ikke vært plaget med det nei, men har litt sånn i skjeden for tiden.. men JM sa det var normalt å at lillegutt begynner å finne veien lenger ned rett å slett. Men ikke i urinrøret altså, der må jeg svare blank:P

Skrevet

Jordmor sier at det også kan være hull på den første hinna, slik at litt av forvannet har lekket:) Ikke tegn på fødsel, og veldig normalt. Vi har jo to hinner der inne.

Skrevet

Å ja, så vi har 2 hinner ja... he he... ser nå hvor grønn jeg er... uansett, tusen takk for svar....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...