Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Ser så mange damer med kjempetykke bryn... Er ikke kult bare fordi noen på catwalken har det... Ingen menn syns det er fint.. Ikke fint med tynne og påtegna heller, men litt tynne.. Tykke er stygt..
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Synes noen er veldig fin med tykke øyebryn, men noen passer ikke det, det kommer an på personen,
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Ja, de som har det naturlig kan kle det.. men jeg mente mer sånn når damer har tynne bryn men tegner dem tykkere for å se moteriktig ut..
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Ja. Og menn synes det er stygt med brunetter og rødhårete damer. Skikkelig turn-off det også, vet du! Og ingen må for all del være lavere enn 175, da blir de for korte og bena er ikke lange og sexye nok. For ikke å snakke om BMI'en, hvis du ikke ligger på normalen kan du bare gå å legge deg! Og brune øyne.. fysj.. Også har vi BH-str da. Har du under D sliter du, for mannfolk vil ha store pupper! Men di skal ikke henge en cm engang, og slettes ikke være falske.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Neimen ikke rart jeg er singel... haha...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Nei, "menn" er jo som kjent en homogen masse som liker akkurat det samme.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 Jeg har relativt tykke bryn og jeg trives med det. Hadde en periode da jeg overnappet og resultatet ble to syltynne streker...Ikke pent... Jeg bryr meg faktisk ikke om hva enkelt menn syns om mine øyenbryn(av alle ting!) for jeg trives med mine som de er :-)
Ranveig R Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 Min bror som (i alle fall delvis) kvalifiserer til definisjonen "mann", har ein kommentar til dette: "Menn bryr seg KATTEN om øyenbryn!"
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #10 Skrevet 9. januar 2010 Det samme gjelder nok min samboer, som definitivt er mann. Men han ler av damer med sånne tynne strekbryn, særlig de som ser konstant overraska ut:)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #11 Skrevet 9. januar 2010 Mote har aldri handlet om hva menn synes er fint. Da hadde vi jo gått nakne alle sammen.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #12 Skrevet 9. januar 2010 Hehe, ja riktig du anonyme over her !!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #13 Skrevet 9. januar 2010 Kommer helt an på ansiktsformen ) men påtegna streker er ikke pent, det skal jeg være enig i. Derimot mannfolk som har kun et bryn...jeg tenker på 2 bryn som er sammenvokst, det er virkelig turn-off :-s
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #14 Skrevet 9. januar 2010 Jeg er utdannet make-up artist og det styggeste som finnes er øyenbryn som er ekstremt tynne og går midt oppi panna.. Ser jo ut som man er konstant overraska! Gruuuusomt! Så heller litt tykke enn de smale ekle bryna.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #15 Skrevet 9. januar 2010 Mannen min husker aldri forskjell på øyebryn og øyevipper allikevel, så tviler på at han tenker så mye på det.. Hehe
femtemannpåveg! Skrevet 9. januar 2010 #16 Skrevet 9. januar 2010 Nydama til Fritjof Wilborn har gruusomme øyebryn!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #17 Skrevet 9. januar 2010 Wilborn selv har heller ikke så flotte bryn!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå