gutt060606&jente010110 Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 vilde kom til verden 01.01.10...og fått kallenavnet lille bille av storebroren sin=) vannet gikk om morgenen på nyttårsaften,...ringte til føden, og fikk beskje om å komme ned dit kl 8 på kvelden med mindre det ikke kom noen rier....så dagen gikk med på å få sondre til faren sin, og ungene til kameraten min(som skulle bli med på fødselen) til sine besteforelde...da di var levert,surret vi bare rundt og ventet...gikk ned til føden til kl 8, ble registreringer osv...og fikk beskje om å komme igjen kl 8 morgnen etter viss det ikke kom rier, for da ville jeg bli satt igang...så da gikk vi oss en god tur i snøen, fant fram fødebaggen, ga beskje til besteforelde om når ting ville skje osv...så gikk vi gjem og spiste og så på rakketter før me la oss... kl 6 våknet jeg opp med vondter,....di var ubehagelige, mne ikke så vonde at jeg følte for å dø... sto opp rundt sju, vekket kameraten min, gikk i dusjen, og ventet på taxi...riene ble vondere og vondere, men varte ikke så lenge, så trodde ikke di var noe effektive...da taxien kom så kom riene ca hvert 3 min...men varte enda ikek så lenge,så hadde ingen håp om at dette var noen bra rier..., da jeg kom opp sa jordmor at jeg villel bli satt igang i 9-10 tiden, men da sa kameraten min at her ar ting i full gang, så ble sendt inn til sjekk m engang....og der var det 8 cm åpning, som kunne tøyes til ti!!ble helt sjokkert!!kom inn på fødestue,og hadde enda bare "litt" vonde rier som ikek varte så lenge...så ble alt plutselig verre, og eg hang som et slips på kameraten min med varmepute trykt oppi magen...da var pressriene komt...og etter noen press var hun ute=) så det hele var over på 1,5 time fra me kom på sjukehuset=) da det hele holdt på med pressriene, så var jeg helt sikker på at dette ikke kunne skje, for noe så vondt kunne ikke være virkelig, men når jeg tenker tilbake, så var dette en drømmefødsel=) hun var 3224g og 48 cm...så di hadde tatt feil med over 1 kilo på ultralyden, så alt av klær og bleier som var kjøpt inn var jo altfor stort... morgenen etter var vi hjemme igjen til storebror, som har litt blanda følelser ovenfor dette, men går veldig bra=) ble litt langt og rotete, og sikekrt mange skrivefeil her, men er veldig i ammetåken for tiden:P
Januarnurk-2010 Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Gratulerer så masse! Og lykke til videre;-)
Herkules Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Gratulerer så mye med baby! Hørtes ut som drømmefødsel ja Hadde drømmefødsel selv, men når det sto på så var det jo det vondeste jeg noen gang hadde opplevd) Lille bille er navnet på min lille som jeg mistet i uke 14 Hun vokser snart inn i klærne og så får du ønske deg litt smått Storebror hos er like gammel som storebror her, Han gleder seg sikkert snart veldig mye over at han har fått en liten søster Kos dere
W29 Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Gratulerer så mye, høres egentlig ut som en drømmefødsel ja!
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Gratulerer så mye med den lille:)))
Mammatilsnart2:) Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Dette hørtes ut som en drømme fødsel ja, krysser fingrene for en slik fødsel he he he Gratulerer med lille jenta
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Gratulerer så mye med vesle jenta di ;o) Kos deg masse masse ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå