Gå til innhold

hjelp til dåpsinvitasjon


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har et bra forslag til hva jeg skal skrive i invitasjonen... ønsker ikke at det skal være altfor høytidlig preg over det.. heller ikke sånn standard liksom. hva skrev du i deres invitasjon??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anders døpes i Asker kirke søndag 10.10.10 kl. 10. Vi ønsker dere hjertelig velkommen til å feire dette med oss! Vi møtes hjemme i Askerveien 10 til lunch etter gudstjenesten. Hilsen ... og ...

Skrevet

Vi skrev : Du/dere er invitert i min dåp den 10.01.10 i .... kirke kl 11.00

Blir mat og kaker på ...... grendehus etterpå.

 

Hilsen ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...