Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 noen som har et bra forslag til hva jeg skal skrive i invitasjonen... ønsker ikke at det skal være altfor høytidlig preg over det.. heller ikke sånn standard liksom. hva skrev du i deres invitasjon??
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Anders døpes i Asker kirke søndag 10.10.10 kl. 10. Vi ønsker dere hjertelig velkommen til å feire dette med oss! Vi møtes hjemme i Askerveien 10 til lunch etter gudstjenesten. Hilsen ... og ...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Vi skrev : Du/dere er invitert i min dåp den 10.01.10 i .... kirke kl 11.00 Blir mat og kaker på ...... grendehus etterpå. Hilsen ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå