Gå til innhold

Tror kanskje det skjer noe her nå!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt masrier eller hva man kaller det de siste dagene. Nå virker det som de kommer med 10 min mellomrom og jeg kjenner de også når jeg står og går. Håper dette setter noe i gang, for jeg er litt lei av å gå med sånt småtteri... 3 dager på overtid, så her er vi veldig klare i alle fall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heldiggrisen! lykke til! :)

Skrevet

Aah, håper du har rett. Lykke til :D

Skrevet

Ååååh så bra!! Håper inderlig at det skjer noe på dine vegne. Jeg er også 3 dager på overtid- med maserier som kommer og går, men intet mer enda! ER leeeei, men stas for deg hvis idag er DAGEN!

Lykke, lykke til!

Skrevet

At du kjenner de når du står og går, og kanskje blir de værre? også, så er jo det kjempe bra ;o)

Ønsker deg masse lykke til med fødsel, tror nok du har den vesle i armene i løpet av dagen ;o)

Skrevet

Fortsatt hvert 10. minutt og litt kraftigere. Begynner å tro på at vi faktisk snart skal få hilse på babyen :)

Skrevet

masse lykke til!! skulle ønske det var meg!! :o)

Skrevet

Åååå så gøy....dette er kjempe spennende ;o)

Er nesten litt misunnelig nå jeg...dette var jo våres siste, så vet at jeg ikke får oppleve det flere ganger....men koser meg med Liam da ;o)

Nok en gang, masse masse lykke til....det er jo så gøy og vel fortjent ;o)

Skrevet

Håper du er igang!! Lykke til:) (sier hun med misunnelse i stemmen)

Skrevet

Jeg ønsker deg også lykke til. Håper du er i gang nå, og at vi andre følger etter i nærmeste framtid!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...