Ainahel1 Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 hmm..dumt spørsmål..men må spørre er det mulig og ha eggløsning 2 ganger på en syklus? har tatt pergo denne pp...fra syklusdag 4 til syklusdag 8. var og tok bloprøver på syklusdag 21 og fikk på visst eggløsning! men eggløsnings testene jeg har hjemme har blitt positive di sist 5 dager...?!?! hvor lang syklus får man av pergo da? trudde det skulle bli 28... sist syklus var på 26 dager... nå er jeg på dag 32...?!! (hadde en liten spotting og pos graviditetstest på dag 21) men har tatt en graviditetstest på ikm dagen,... den var negativ men for 5år siden var jeg gravid og det slo aldri ut på noen urinprøve.... (men mistet desverre i sa i uke 10 ) noen som vet noe? Klem fra forvirret og usikker
så gla' Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Ingen spørsmål er dumme :-) Jeg har fått både kortere og lengre sykluser av pergo. Da jeg gikk på enkel kur fikk jeg sen EL, men da jeg gikk på dobbel kur fikk jeg tidlig eggløsning. Rart det med pos g-test dag 21, og negativ på ikm. Jeg aner ikke om en kan få to el innenfor en periode, men vet at noen ganger slipper ikke egget. Da vil kroppen prøve å slippe det igjen litt senere. Kan jo være noe sånt, men rart med den pos g-testen din. Kanskje du har hatt veldig tidlig el, men at det ble en kjemisk graviditet??? Kanskje det var noe feil med testen du tok på ikm...Ta en ny :-) Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå