Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Funker det? og er det noen som vet hva det koster??
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 jeg har. for 4 år siden. gikk ned 25 kg. kostet ganske mye. 1000 kr mnd i 6 mnd,deretter 350 kr i 6 mnd. måtte binde meg for 12 mnd. Holdt vekten ett år. byttet jobb, sluttet å røyke. Gått alt opp igjen..
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Jeg har gått på easylife. Jeg gikk ned 23 kilo i løpet av kurset, og i løpet av det neste halve året var alle kiloene på igjen. Anbefaler deg heller ketolysekuren. Tror ikke det er sunt å bare drikke pulver i 10 uker som man gjør på easylife. Easylife varer i 6 måneder, så loves man oppfølging i 6 måneder etter kursets slutt. Jeg fikk ingen oppfølging etter de første 6 månedene. Dette var på Family Sportclub
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Gode gud !! Hadde "lyn"dietter/piller funket, SÅ HADDE DET IKKE VÆRT OVERVEKTIGE MENNESKER PÅ JORDA !!!!!!! Slutt å let etter det som er "easy" !! Skal du ned i vekt er det LIVSSTIL som gjelder. Sunt kosthold; lite og ofte. Samt trening, minst 3-5 ganger i uka. Om det tar tid ?? JA !!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Jeg gikk ned 7 kg da jeg prøvde EasyLife for 3 år siden. Ikke særlig mye da jeg hadde 30 kg for mye (min mening, for å komme meg ned til vekten jeg var da jeg giftet meg; de mente 20 kg var mer enn nok). Egentlig så synes jeg det var bortkastet penger. De fleste av oss vet hvordan vi skal spise og trene, men av en eller annen grunn, ikke får det til. Og for de pengene kunne jeg heller kjøpt meg brukte treningsutstyr på finn.no, noe som varer lenge enn et medlemskap på treningssenteret (for de fleste, da). Jeg betalte 1200 kr i mnd i 6 mnd, deretter 349 kr i 6 mnd - ut bindingstiden. De var ca 20 av oss da vi begynte, etter 6 mnd var de 3 stykker igjen. Mange ga opp i løpet av kurset, ser du. Men for all del, ønsker du å prøve, så gjør det. Men vit at du muligens kaster bort mye penger for ingenting. Jeg anbefaler heller å kjøpe mer ved/parafin/osv og hold deg hjemme i varmen og lag ditt eget program hjemme! :-)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Takk for svar! Jeg visste ikke at det var pulver i 10 uker. jeg trodde det var et livsstilsendringskurs.... da er ikke dette noe for meg! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå