Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Jeg gjør det av og til. Jeg blir så sprø av den hylinga at jeg må ha en time out å bare melde meg helt helt ut, så ta pappan over roret. Han gjør også det med meg. Flere som gjør det? Eller kjører dere løpet ut selvom dere holder på å eksplodere? Av en eller anna grunn så blir jeg aldri så utålmodig når jeg er alene med knerten. (han er 1 år)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 vi har det slik som du beskriver her... Noenganger må man bare ha en time out...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Ja gjør som du. Men nå har vi to unger på snart 2 år og en på 4 år
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Øhh, gir opp og overlater til pappaen? Var i grunn ikke klar over at jeg driver å oppdrar alene her, trodde jeg og faderen skulle gjøre det sammen?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Gir meg aldri midt i en diskusjon nei, da kjører jeg løpet ut, samme hvor lang tid det tar, men klart vi deler på å oppdra ungene, bryter aldri inn til han heller, når han er midt i ildens hete!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå