<3baby i magen<3 Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Vi har en ganske stor beholder, så den tømmes ca hver 3 mnd.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Aner ikke, det er mannfolkarbeid Men har ganske stor beholder så det er ikke så ofte, går måneder imellom hver gang..
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Oi, da må vi ha en vanvittig stor beholder, for vi har aldri tømt den, det har heller ikke husets tidligere eier, og hun bodde her 2 år før vi kjøpte huset, og vi har bodd her i over ett år..
Bambi på slankern Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2010 omtrent det jeg tenker også,men over 3 år? da hadde jeg iallefall skifta.... Vår var smikk full da jeg åpna den i dag, og vi har hatt den ca ett år.... har medium beholder.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå