Gå til innhold

Dere med sentralstøvsuger...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte tømmer dere den????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en ganske stor beholder, så den tømmes ca hver 3 mnd. :)

Skrevet

Aner ikke, det er mannfolkarbeid ;)

 

Men har ganske stor beholder så det er ikke så ofte, går måneder imellom hver gang..

Skrevet

Oi, da må vi ha en vanvittig stor beholder, for vi har aldri tømt den, det har heller ikke husets tidligere eier, og hun bodde her 2 år før vi kjøpte huset, og vi har bodd her i over ett år..

Skrevet

omtrent det jeg tenker også,men over 3 år? da hadde jeg iallefall skifta....

 

Vår var smikk full da jeg åpna den i dag, og vi har hatt den ca ett år....

har medium beholder.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...