Galskapens overhode Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 I dag våknet minsten kl 05.15.. han hadde feber IGJEN. Er 1,5 uke siden sist gang. FØR dette har han ikke vært frisk mer enn et par dager på 8 uker. Rett før jul ble han innlagt pga alvorlig halsbetennelse og kyssesyken. Dehydrert. Da gikk legene endelig med på at vi kan få fjernet mandlene hans. Han har hatt høy feber hver 2.-hver 3. uke siden han var 7-8 mndr. Fjernet falske mandler ved 14 mndr. Og nå 11. februar tar de endelig de ekte mandlene. HÅPER på en friskere tilværelse etterpå.. Selvsagt er dette en situasjon hvor jeg gruer meg masse samtidig. Han har vært en del borti leger og sykehus, så han kommer nok til å være redd. Samtidig så innebærer dette narkose og mye smerte etterpå. Men samtiig sparer vi ham for mye sykdom.
melkekua™ Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Lykke til ;o) Ifølge min venninne ble det en helt ny verden (sønnen hennes hadde ofte feberkramper og halsinfeksjoner). Og det hjalp han å få masse is etterpå )
Ranveig R Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Flott at dåke har fått ein dato. Håpar ting blir lettare etterpå... )
ღBellღ&gulletღ Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Mye drikke demper smertene, her gikk Litago med banansmak ned på høykant. Flere liter om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå