chicomio Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 hvor lenge før termin begynner man egentlig med alle disse rådene?
ayaah Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 kjerringråd kan man jo bruke hele livet? :-P Hvilke tenker du på?
chicomio Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2010 for å sette igang fødselen er i uke 36 nå. kanskje litt tidlig?
ayaah Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Jeg er også i uke 36, men kunne aldri i verden tenke meg å prøve å sette i gang fødselen allerede nå. Babyen min skal få den tiden den trenger! Men om du har spesielle grunner til at du ønsker å føde for tidlig, så stiller jo saken seg litt annerledes.
chicomio Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2010 Nei, jeg vil heller ikke sette i gang fødselen nå. Tenker mer på modningen. Men kunne godt tenke meg å føde 1-2 uker tidligere enn termin, så tenker mer på råd over lengre tid om du skjønner, som er med på modningen?
lykkeligmor til to<3 Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Jeg tenker å begynne så smått ca 3 uker før termin. Iallfall med å ta opp igjen sex og ta bringebærkapsler/te og sånt som hjelper på modningen:O) Har vært utrolig utålmodig dette svangerskapet, men må vel smøre meg med tålmodighet litt til... resten av kjerringrådene blir vel startet med ca 2 uker før termin tenker jeg, det kan da vel umulig skade:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå