Heidi87&Helene06 Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 eller der dere jobber,for de som jobber i barnehage? i bhg til vesla er det solstråle,måneskinn og stjerneskudd(avd) og solbarn,månebarn,stjernebarn,englebarn(aldersgrupper) på jobb er det blå,rød og gul avd og tigergutt,ole brumm,nasse nøff,ru og heffalompen(aldersgrupper)
melkekua™ Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Her går mine 2 eldste, og jeg skal begynne å jobbe der etter endt permisjon: Firkløver Smørblomst Ringblomst Prestekrage Løvetann Blåklokke Der jeg jobbet før het avdelingene: Kroken Bjørnebo Og før der: Rosa Lilla Grønn Gul Rød Blå Og før der igjen: Tusseladden Tusenbein Tusenfryd
Strawberrywine Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Den barnehagen jenta går på her er stor.. (Det er 3 byggninger på et område og 1 et lite stykke unna de andre) Bygningene heter Asia, Australia, Afrika og Europa.. Avdelingene i husene har fått dyrenavn fra disse stedene.. Feks mitt barn går i Europa, der er navnene på avdelingene, bever, Elg, Gauper, Muldvarp, + noen til.. I asia er det feks Leopard, panda og Elefant
Øyboeren med to små <3 Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 her er det knøtteliten,revehiet (småbarnsavd) og humla og maurtua for de store En anner her har blåklokka, smørblomsten osv
lykkec Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 - Tangloppa - Krabben - Kråkebollen - Breiflabben
Kaffemocca Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Avd: Grotta Hula Varden Borgen Aldersdeltegrupper: Kinaputten Kruttønna Dynamitten Kanonkula Bhg ligger i tilknytning til et fort, derav navnene.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Revehiet er småbarnsavd:-) Hestehagen er de store barna:-)
Tante Bassa Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 I min sønns bhg heter avdelingene: Regnbuen Himmelberget Solknappen Månetoppen
*Rutletutt* Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 Elgskogen Ørneredet gaupehiet Hjortefaret Maurtuo
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 9. januar 2010 #10 Skrevet 9. januar 2010 i vesla sin bhg er det rotrasleren (der går vesla) blåmann lurven lyngtusleren mosepjusken
Aini Skrevet 9. januar 2010 #11 Skrevet 9. januar 2010 Barnehage hvor jeg har jobbet i: Låven Bingen Stallen Siloen Snuppa går ikke i bhg enda.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 9. januar 2010 #12 Skrevet 9. januar 2010 Askeladden Trollungene Tommeliten Villvettene Gullhår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå