Akkuratja Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Siden i går har jeg hatt verk i det ene brystet, en brennende øm og tung følelse. Det har bare økt på og i natt har jeg våknet flere ganger av vondt, idag klarer jeg ikke å ha bh på meg. Noen som har hatt noe lignende eller som kan ha noe forklaring på hva det kan være. Er som sagt i uke 27, og venter mitt 2. barn.
Akkuratja Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 9. januar 2010 Dytt dytt, er litt småbekymret her. Kjennes ut som en stor klump der inne også, men redd jeg er paranoid nå..
2gutter1jente+1jente tilヅ Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Brystene forbereder seg på melkeproduksjon. Og noen melkekjertler er sikkert større enn andre. og kan kanskje bli vonde viss noe "stopper opp" inni der. Mye som henger i sammen inni der som muskler/kjerteler. Snakk med legen du. Han/hun Har sikkert ett svar til deg!
Musemor med tre søte små Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Hadde det samme fra ca uke 25 når jeg gikk med guttungen. Det ene brystet var veldig vondt. Legen sa at det bare var melkekjertelene som utviklet seg.
Akkuratja Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2010 Tusen takk for svar, tenker jo selv også at d kan være det. Men dere som hadde hatt d selv hadde dere denne brennende følelsen i det vonde brystet, og var det merkbart varmere enn det andre. Måtte få samboer til å sjekke nu og ba han se om han kjente noen forskjell på de, (uten at jeg hadde sagt til han at jeg hadde vondt eller noe) og han kjente både at d var veldig varmt og kommenterte at det var en stor kul i det ene. Kulen er på str med en mandarin. Skal på vanlig kontroll til lege mandag så får spørre han da. Gjør i alle fall vanvittig vondt, og smertene har bare økt på i løpet av dagen.
Musemor med tre søte små Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Hatt varme også, ja. Men spør legen din på mandag du. Men får du høy feber nå i helgen kan det være lurt å oppsøke legevakt eller lignende, da det vil tyde på betennelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå