yasmina Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Nydelig vaer her og 25 grader ute saa naar minsten vaakner tar vi turen paa stranda Ha en fin dag hjemme i kulden !
celodi Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Så urettferdig! Jeg å vil ha sol og varme!!!! Her er det -20 i dag! Kos dere heldiggriser:)
Gulosten™ Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Ja den var faktisk litt stygg, nesten!! *Pakker inn 19 minusgrader og setter på første fly fra Oslo til Sydenlandet*
Gothic Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Hvor bor du? Sånn i tilfelle vi kommer etter....
yasmina Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2010 Midtoesten Og der var mini vaaken saa have a nice day everybody !!!
Ønderkåver Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 Er det ikke snart kvelden hos deg da? Ligger vel noen timer foran oss blåfrosne stakkarer?
Ønderkåver Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 Sjekka et sånn verdensur nå, og forskjellen var mindre enn jeg trodde... Fikk med meg i en annen tråd hvilket land det er snakk om, og vi fant brått ut her en dag at flyturen ikke er verre enn at man kan dra på en ukes ferie... I motsetning til Thailand, der det fort tar 15 timer fra Oslo... Synes ikke det er varmt nok på kanariøyene i mars, skal jeg til "syden" skal jeg ha det varmt, og kunne bade i sjøen...
yasmina Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 9. januar 2010 Da var vi hjemme igjen etter en straalende dag med flott vaer og bading. Lunsj paa stranda og masse kos Er forresten 3 timers forskjell mellom her og NOrge, 2 timer sommerhalvaaret.
GreitÅVæreAnonym Skrevet 9. januar 2010 #11 Skrevet 9. januar 2010 Frister ikke meg;-) Koser meg i 25 blå................. Okei, det høres godt ut med litt varme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå