Gå til innhold

Da tar vi en tur paa stranda :) :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nydelig vaer her og 25 grader ute saa naar minsten vaakner tar vi turen paa stranda :):)

 

Ha en fin dag hjemme i kulden !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den synes jeg nesten var litt slem...

 

 

:o(

Skrevet

Så urettferdig! Jeg å vil ha sol og varme!!!!

Her er det -20 i dag!

 

Kos dere heldiggriser:)

Skrevet

Gni det inn, hehe

Skrevet

Ja den var faktisk litt stygg, nesten!! :D

 

*Pakker inn 19 minusgrader og setter på første fly fra Oslo til Sydenlandet*

Skrevet

Hvor bor du? Sånn i tilfelle vi kommer etter....;)

Skrevet

Midtoesten :)

 

Og der var mini vaaken saa have a nice day everybody !!!

Skrevet

Er det ikke snart kvelden hos deg da? Ligger vel noen timer foran oss blåfrosne stakkarer?

Skrevet

Sjekka et sånn verdensur nå, og forskjellen var mindre enn jeg trodde... Fikk med meg i en annen tråd hvilket land det er snakk om, og vi fant brått ut her en dag at flyturen ikke er verre enn at man kan dra på en ukes ferie... I motsetning til Thailand, der det fort tar 15 timer fra Oslo... Synes ikke det er varmt nok på kanariøyene i mars, skal jeg til "syden" skal jeg ha det varmt, og kunne bade i sjøen...

Skrevet

Da var vi hjemme igjen etter en straalende dag med flott vaer og bading. Lunsj paa stranda og masse kos :)

 

Er forresten 3 timers forskjell mellom her og NOrge, 2 timer sommerhalvaaret.

Skrevet

Frister ikke meg;-) Koser meg i 25 blå.................

Okei, det høres godt ut med litt varme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...