yasmina Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Nydelig vaer her og 25 grader ute saa naar minsten vaakner tar vi turen paa stranda Ha en fin dag hjemme i kulden !
blond Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Takk for det, er ikke så kaldt her i dag, bare 12 minus!
Lene~mor til tre Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Ååå det høres så deilig ut hehe, dere er heldig som har sommer tempraturer Her er det, 14,3 minus nå, det var 21,6 minus når jeg dro på jobb idag tidlig..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 En dag på stranden høres jo ikke dumt ut.. ) Men får vell bare lengte etter sommeren.. Neida, hver årstid har sin sjarm sier jeg. Og nå som det ikke er sååå kaldt (bare minus 14) så kan vi være litt ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå