Gå til innhold

da tar vi en tur paa stranda...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nydelig vaer her og 25 grader ute saa naar minsten vaakner tar vi turen paa stranda :):)

 

Ha en fin dag hjemme i kulden !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det, er ikke så kaldt her i dag, bare 12 minus!

Skrevet

Ååå det høres så deilig ut hehe, dere er heldig som har sommer tempraturer ;) Her er det, 14,3 minus nå, det var 21,6 minus når jeg dro på jobb idag tidlig..

Skrevet

En dag på stranden høres jo ikke dumt ut.. :o) Men får vell bare lengte etter sommeren.. Neida, hver årstid har sin sjarm sier jeg. Og nå som det ikke er sååå kaldt (bare minus 14) så kan vi være litt ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...