Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Da tenker jeg ikke på nettbutikker, men "vanlige" butikker. Noen steder på Sandvika storsenter? Eller i Oslo? Takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Name-It har ikke ullpysj.. De har tykk ulldress som er ment til å ha under utedressen... Stakkars ungen din om du legger hn i de tjukke, tovede dressene... Huff.. Barnas Hus har iallefall!!! Babyshop også. Og Coop Obs.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Hm, ja si det du? Kjøpte den i høst, mulig rundt 200 kr.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 står wool nightsuit inni pysjen for du som tvilte på det. Må virkelig bare le av slike utsagn.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 Nøstebarn har supre ullpysjer i ullfrotte! De har nettopp åpnet butikk i Sandvika og så har de butikk på Sagene/Bjølsen i Oslo. Venner og familie har skrytt av de pysjene og jeg har kjøpt en til mini kommer i februar:) De koster ca 380 kr. Joha har også ullpysjer men de er mye tynnere. Det har de blant annet på babyshop. Koster ca 200 kr,
Gjest Skrevet 9. januar 2010 #10 Skrevet 9. januar 2010 Kjøpte nylig reflex ullpysj på Barnas hus. Kostet 150,- stk på tilbud. Synes de er bedre enn de vi har fra nøstebarn fordi de er tynnere.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #11 Skrevet 9. januar 2010 Bogerud selger Janus, de er gjerne litt billigere der enn andre steder. Barnas Hus, Babyshop, Cubus, HM, Junior (Sandvika Storsenter), Name It (229,- for TYNNE ulll pysjer...) Jeg syns Janus, Joha og Cubus er best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå