Evab Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Hva skal dere ha til middag i dag? Trenger inspirasjon. Selv troooor jeg det blir pitapizza her. Pitabrød, pizzasaus, spekeskinke, cherrytomater og ost
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Vi skal ha steinbit med purre,salat og sesampoteter.nommis
Libido- Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 lunkede kjøttboller med iskald chips sikkert. Skal oppover til bartbyen på ikea. =)
melkekua™ Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Blir vel tacopizza her, rester fra taco'n igår.
husmus &2 Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Nå lurte jeg på om du synes lunkne kjøttboller var digg,hehe. Det blir visst kjøttboller her også, men en skal ikke se bort i fra at det blir en middag til når vi kommer hjem. Tipper det blir en hjemmelaget pizza, skulle gjerne hatt noe sunt til, men hva kan en ha til pizza liksom?
fox`y Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 salat til pizza er godt:) jeg har ingen anelse om middag ennå
CMH Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 På slankern, så blir ikke sånn kosemat idag. Hrmf. Blir kanskje ovnsbakt ørret med grønnsaker til!
Mammaen til Isak Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 Har ikke snøring! Vi skal avgårde å handle i dag, vi finner vel noe:)
Strawberrywine Skrevet 9. januar 2010 #10 Skrevet 9. januar 2010 er usikker jeg også!! Skal ut å leke i snøen.. Vi skal også grille noe enkelt ute! men noe mat må vi nokk ha i kveld.. kanskje bare en enkel gryterett med salat og hvitløksbrød til
-------- Skrevet 9. januar 2010 #11 Skrevet 9. januar 2010 Grøt midt på dagen, også skal vi kose oss meg ost og kjeks sammen med sønnen rundt barnetv tider..
erteposen + 4 Skrevet 9. januar 2010 #12 Skrevet 9. januar 2010 Hjemmelaga pizza, en barneversjon som er tilpassa verdens mest kresne unge som kommer på besøk. Han har bursdag, ellers hadde han pent fått skive med smør (som bortsett fra nugatti er det eneste han spiser på brødet). Pizzadeig, uten noe grovt i, ketchup, buljongpulver, stekt kjøttdeig (ikke karbonadedeig) og synnøve finden raspet ferdig ost.
Tøysetipp Skrevet 9. januar 2010 #13 Skrevet 9. januar 2010 Det går ikke an, erteposen. Tilby gutten sondemat og lag deres egen pizza ! Regner med at hans del bare utgjør en liten prosent av en annen pizza fyllt med ordentlig pizzafyll. Vi hadde pizza i går. I dag skal vi ha koteletter m/ris og salat til.
Ønderkåver Skrevet 9. januar 2010 #14 Skrevet 9. januar 2010 Jeg har en sånn sykt kresen stesønn... Nugatti på brødskiva (som selvfølgelig ikke gan være av grovbrød). Og ikke løk i pizzaen, ikke paprika, overhodet ikke frukt og grønt, poteter er det eneste han spiser som kan kalles grønnsak. Men nå er han 17, så jeg gidder ikke mase på ham. Men jeg deler inn pizzaen i "soner", en med bare karbonadedeig/pizzasaus og ost, eventuelt skinke eller pepperoni, en med løk i tillegg, og en med både løk og paprika. Størrelsen på disse sonene kommer an på hvem av barna som er her i helga, hvor mye hver av dem spiser vet jeg jo sånn nogenlunde.
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 9. januar 2010 #15 Skrevet 9. januar 2010 Mannen jobber så i kveld skal jeg og snuppa til mamma og pappa på nachos middag:) Deilig!
meg & to små vampyrer Skrevet 9. januar 2010 #16 Skrevet 9. januar 2010 Noe enkle tapasgreier... Litt mye styr for bare meg og mannen, men vi må prøve å kose oss litt mellom all ammin, grining og tannfrembrudd... Bare 5-6 småretter da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå