Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere ha til middag i dag?

Trenger inspirasjon.

Selv troooor jeg det blir pitapizza her.

Pitabrød, pizzasaus, spekeskinke, cherrytomater og ost

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha steinbit med purre,salat og sesampoteter.nommis

Skrevet

lunkede kjøttboller med iskald chips sikkert.

Skal oppover til bartbyen på ikea. =)

Skrevet

Blir vel tacopizza her, rester fra taco'n igår.

Skrevet

Nå lurte jeg på om du synes lunkne kjøttboller var digg,hehe. Det blir visst kjøttboller her også, men en skal ikke se bort i fra at det blir en middag til når vi kommer hjem. Tipper det blir en hjemmelaget pizza, skulle gjerne hatt noe sunt til, men hva kan en ha til pizza liksom?

Skrevet

salat til pizza er godt:) jeg har ingen anelse om middag ennå:P

Skrevet

Har spist salat til pizza før jeg ;o)

Skrevet

På slankern, så blir ikke sånn kosemat idag. Hrmf. Blir kanskje ovnsbakt ørret med grønnsaker til!

Skrevet

Har ikke snøring! Vi skal avgårde å handle i dag, vi finner vel noe:)

Skrevet

er usikker jeg også!!

Skal ut å leke i snøen.. Vi skal også grille noe enkelt ute!

men noe mat må vi nokk ha i kveld.. kanskje bare en enkel gryterett med salat og hvitløksbrød til

Skrevet

Grøt midt på dagen, også skal vi kose oss meg ost og kjeks sammen med sønnen rundt barnetv tider..

Skrevet

Hjemmelaga pizza, en barneversjon som er tilpassa verdens mest kresne unge som kommer på besøk. Han har bursdag, ellers hadde han pent fått skive med smør (som bortsett fra nugatti er det eneste han spiser på brødet).

Pizzadeig, uten noe grovt i, ketchup, buljongpulver, stekt kjøttdeig (ikke karbonadedeig) og synnøve finden raspet ferdig ost.

Skrevet

Det går ikke an, erteposen. Tilby gutten sondemat og lag deres egen pizza ! Regner med at hans del bare utgjør en liten prosent av en annen pizza fyllt med ordentlig pizzafyll.

Vi hadde pizza i går. I dag skal vi ha koteletter m/ris og salat til.

Skrevet

Jeg har en sånn sykt kresen stesønn... Nugatti på brødskiva (som selvfølgelig ikke gan være av grovbrød). Og ikke løk i pizzaen, ikke paprika, overhodet ikke frukt og grønt, poteter er det eneste han spiser som kan kalles grønnsak. Men nå er han 17, så jeg gidder ikke mase på ham.

Men jeg deler inn pizzaen i "soner", en med bare karbonadedeig/pizzasaus og ost, eventuelt skinke eller pepperoni, en med løk i tillegg, og en med både løk og paprika. Størrelsen på disse sonene kommer an på hvem av barna som er her i helga, hvor mye hver av dem spiser vet jeg jo sånn nogenlunde.

Skrevet

Mannen jobber så i kveld skal jeg og snuppa til mamma og pappa på nachos middag:) Deilig!

Skrevet

Noe enkle tapasgreier...

Litt mye styr for bare meg og mannen, men vi må prøve å kose oss litt mellom all ammin, grining og tannfrembrudd... ;) Bare 5-6 småretter da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...