Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Plutselig idag tok eksen til sambo kontakt og fortalte hun var gravid og han var faren... Han begynte og stusse på dette for jeg og han har vært sammen i 1 1/2 år.. og sist han hadde sex med henne var ca 1 år og 8-9 mnd siden... Hun la ut om at hun var sikker på han var faren og at han kunne bare ta dna test om han ville. Han sa at han visste 100% sikkert han ikke var far til den ungen, så spurte han hvor lang hun var på vei, jo hun var snart 5 mnd på vei... så sier han til henne at dem har jo ikke snakket sammen eller sett hverandre på nesten 2 år(altså 1 år og 8-9 mnd) joda dem hadde jo sex på en fest for snart 5 mnd siden sier hun... Nei,sier han, jeg har ikke truffet deg på nesten 2 år som sagt, og de gangene jeg har vert ute så har jeg vert sammen med ****(meg) plutselig la hun bare på og så ringte han til Mora hennes og spurte om **** virkelig var gravid, Nei ikke som mora visste om, så forklarte han alt til mora.. gjett om det ble baluba der:P Skal nevnes at hun er 18-19 år:P Går det ann og være dummere. hadde hu faktisk vært gravid og kansje med en annen men sagt dette et par mnd etter vi hadde blitt sammen hadde det kansje vert mer troverdgi:P
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Stakkars, hun kan jo ikke ha det helt greit...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Kansje ikke, Men er ikke rart da når hun sitter forann dataen og spiller 24/7.... Hilsen hi
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Hvor gammel er samboeren din? Siden hun nå er 18-19, og det er to år siden de var sammen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå