Gå til innhold

Effektive saker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i et par uker tatt bringebærblad-kapsler, av merket Natures Way. Har ikke merka noe som helst, men trodde ikke jeg skulle det heller. Har derfor ikke tenkt så mye på det.

For et par dager siden var jeg i kontakt med en venn av mine foreldre som driver med urter. Han dyrker, sanker fra naturen, tørker, lager teer, kosmetikk, holder kurs og foredrag osv. Han lever og ånder for urtene sine. Jeg er voldsom hoven i kroppen og tenkte han kanskje hadde noen ideer til noe som kunne hjelpe litt og likevel var trygt å ta.

Han foreslo en teblanding av bjørkeblad og løvetann som begge skulle være lett vanndrivende og bringebærblad som fødselsforberedende. Han blanda dette til og sendte meg. I dag formiddag fikk jeg denne teen i posten og jeg har drukket to kopper i dag. Han anbefalte 3 kopper daglig.

Men, i dag har jeg hatt veldig mye mer kynnere enn de siste dagene. Har ikke merka så mye av den vanndrivende effekten, men tror nok jeg har merka litt av den andre biten. Her har kroppen jobba! Håper det gjør godt og at det ikke blir for voldsomt. Da må jeg kanskje kutte den ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei? Jeg ville hørt med jordmor før jeg evt hadde tatt noe mer...noen urter skal man være foriktige med...

Skrevet

Jeg har begynt med bringebærblad kapsler for en ukes tid siden (er nå i uke 35) og har etter oppstart fått noen vanvittige kynnere og vonde menssmerter nederst i magen =S

Kan dette føre til rier?

Skrevet

Jeg er nå innlagt på føden, av helt andre grunner, og spurte gynekologen som var på vakt i går. Hun sa at det er helt trygt så lenge jeg ikke opplever noe som kan tolkes som rier. Det er jeg helt sikker på at det ikke er hos meg, kun kraftige kynnere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...