Gå til innhold

Flappflapper er det ekleste menn vet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flappflapper er nesevinger i fritt fall. Veldig lite lekkert.

Jeg er mann og må bare si at det er totalt turn off med flappflapper. Det er noe alle menn snakker om at de ikke kan fordra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i allverden er flappplaffer??

Og selvom du er mann, hvordan vet du at det er det ekleste ALLE menn vet? Er du alle menn kanskje?

Skrevet

Garantert at dette ikke er en mann, men et nek av et hokjønn som er ute etter å provosere:)

Skrevet

Ja, må inrømme at slike sandaler sikkert ikke er så turn-on ;) Men nå vet jeg hva du sikter til, og vi får håpe at din kommende hustru/datter ikke får slike da. Resten av oss tenker ikke fitte når vi velger fremtidig kone og mor til våre barn.

Skrevet

er flappflapper og biffgardiner det samme? i så fall, jeg har flappflapper og aldri fått en eneste klage.. er det så nøye liksom?

blir som omskjært pikk og ikke omskjært.. samma kan det være.

hahahahahhhh

Skrevet

Åh, nå skjønner jeg... Trodde du mente de sandalene jeg... ! haha

Skrevet

Tja.. Vi kan jo drive hets mot alle menn som ikke er omskjært, fordi den ekstra skilpaddehuden ikke er så attraktiv..? Så kan dere gå igjennom smertefulle operasjoner nedentil for å tilfredstille fremtidige sexparnere slik at de ikke skal miste lysten helt ved synet av deres vedheng. Og sexen er også bedre hvis mannen er omskjært. Sånn, der har du noe å bry deg med :)

Mannfolk.

Skrevet

Da kan jo bare dere menn gå og pule hverandre

Skrevet

jeg foreslår at vi flytter alle menn til en annen planet

Skrevet

Jeg slutter aldri å forundres over at gud er på dib. Ja, han som vet alt om alle...

Skrevet

Du snakker da ikke for alle menn. Makan til arroganse og selvgodhet..

Skrevet

Hahaha! Dritbra biffgardinparodi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...