♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 guuuuu så koselig å lese 2 år ammle maldinger.. men d tyde på DÅÅÅÅRLIG aktivitet gitt.. uff å uff.. full sjerpings..
WP-TLogPeanut Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Så utrolig snedig sammentreff! Akkurat samma gjorde jeg også ikveld Logga inn for første gang på det jeg kan huske...nei...kan ikke huske sist gang hehe
*Pæreis* Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Innboks?? Har alle det?? Ny her jeg vettu.. Men har ikke funnet noe innboks jeg nei..
Gjest Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Så kjekt å se andre fra 05/06, du er den jeg husker best WP:) Jeg het noe annet den gang, men husker ikke hva:P
WP-TLogPeanut Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Ja,vi er vel ikke så aaaltfor mange her Husker ikke du , så vet ikke jeg, hihi Men koselig å være flere fra den tida ja,herlig alder det er på de 05/06 no!! <3
WP-TLogPeanut Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Trykk på Din Egen Side Til høyre på sida skal det da stå -til postkassen eller innboksen el hva d sto under overskriften Din profil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå