Gå til innhold

Hvilken vogn egner seg best til barnehage bruk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser etter ei sikker vogn som jeg kan ha i barnehagen. Hviken syns dere er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker nå bare en Carena Easy som har ødelagte hjul. Fikk den av ett vennepar. Barnet sover godt og trygt oppi der, har 5 punkts sele og er veldig lun. Er ikke redd for at den skal gå istykker eller bli stjålet da den ikke er verdt en dritt;) Skal nå bare stå i bhg den.....

Skjønner ikke helt hva man skal bruke så mye penger på, den trenger ikke akkurat noe kjørekomfort. Så lenge barnet liker vognen og sover godt så burde det vel være bra nok;)

Skrevet

Jeg har en dansk bagvogn, med bag på nesten 1 meter! Den er suveren og stabil, ungen kan sove der til han blir konfirmert ;-) Skal du til Danmark i sommerferienn bør du sjekke siden www.guloggratis.dk eller se etter gode tilbud i barneutstyrsforretningene. Jeg fikk ny vogn i sommer for 1800,-

Emmaljunga Big Star Supreme

Simo

Brio

Scandia

Odder

Teutonia Monsun/MonsunS

er merker som har egne modeller med lange bager man kun får kjøpt nye i Danmark, men det hender de dukker opp på finn.no også :-)

Skrevet

Simo kombi/sportsvogn eller tilsvarende Emmaljunga er en god bhg-vogn. Romslig og stødig. Billige vogner på finn til denne bruken.

Skrevet

På jakt etter ei vogn som er billig og bra ja. Har ei som er dyr, så tør ikke ha den i barnehage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...