Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Fire store bæreposer med klær til jenta mi - og alt til halv pris! Fantastisk! Man får en GOD følelse av slikt no ja, for det koster jo nesten ingenting:D
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Jaaa! Nesten så man har mer penger på konto når man er ferdig, haha. Men fra spøk til alvor - jeg er superhappy for at den nye stuelampa plutselig var 1000 kroner billigere enn da jeg først fant ut at det var den jeg hadde mest lyst på, og det var èn igjen da jeg kom til butikken ) Nå blir stua så fiiiiin (når sofaen kommer)!!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2010 Ja, det er virkelig helt genialt med salg! Før i tida var det mest "crap" som var på salg, mens nå er det store deler av butikken og mye fint. Og ja, man SPARER penger når man handler på salg- lommeboka VOKSER hehe!
3 søte små Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Finner ikke noe salg pa toy jeg....Bor pa jessheim hvor i landet bor dere? Og hvilken butikker har dere handlet i?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2010 Har handla på H&M, Lindex, KappAhl osv- men vet at utvalget kan variere veldig fra butikk til butikk, noen har mye fint, andre har lite og dårlig utvalg.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Salg er basert på flaks... I fjor hadde jeg megaflaks og fikk både Trolldress (på babymijø) og supre goretexsko (barnas hus) til supre priser (sistnevnte med -70%). I år fikk jeg Janusull (jul i svingen) til -50% på barnas hus (men nesten tomt da jeg kom tilbake for mer dagen etter). Nameit har ta 3 betal for 2 på ordinære varer (hvis ikke det bare var i romjula?).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå