Gjest Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Er det slik at vi ikke kan male mens vi er gravid? Har hørt at Sens-maling går fr å være helsevennlig. Er dette ok? Noen med erfaring?
Fifrildi Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Jeg har pusset opp med Sense maling nå mens jeg var gravid (eller, det var litt slitsomt, så jeg var mest heiagjeng...). Den tørker lynraskt så mal alle kanter på en vegg, så flaten før du beveger deg videre til neste vegg. Maler du alle kanter og så flatene vil du få skjolder. Fargene er pene, det er jevnt og fint - men malingen er litt dårlig sånn sett at den lett får hakk om det kommer noe borti den selv etter at den er tørr og burde vært herdet. Så jeg har et par hakk på soverommet og et digert hakk/en ripe på ene veggen i stua som ikke er så lekkert...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Vi pusser opp, og her går det også i Jaotun Sense. den har nesten ikke noe skadelig avdamping. Lukter ikke noe, så det er nok greit.
Gjest Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Takker for svar! Da blir det maledag på meg i dag:) Vil jo ikke puste inn noe skadelig, så kjekt å høre at det er "lov":)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå