Hikken Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Har ikke råd til pram pack (og den koster dessuten mer enn hva jeg betalte for vogna), hva gjør man da? Søppelsekk? Eller?
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Du får plastpose på flyplassen, åsså teiper du massemasse rundtomkring så den holder seg skikkelig sammen:-) Sånn at ingenting henger og slenger:-) Tape får du også på flyplassen:-) Begregn god tid, og hvis du får litt mye bagasje, kan du pakke dyne til babyen ++ i vogna:-)
Gjest Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 SAS selger også gule flyposer til barnevogner. Du får to stk til150 kr i ulike str. Sann ca omtrent passe til understell til simo i den ene og bagdelen i den andre? Vi bruker slike og det er helt genialt! Er ofte stoffet i posene har fått seg en trøkk, men ikke vogna. Mener å ha hørt at SAS bare forsikrer vogner i slike poser? Men! Det skal jeg ikke si sikkert. Jeg bare triller vognen i posen, legger den sammen, drar opp posen og sipper igjen glidelåset. Et par ganger har jeg fått trillet til gaten og en losser har fikset det for meg
svirrehodet Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 et tips : - ta av hjulene og legg dem oppi vogna! vi hadde nettopp med vogna på flytur, og 2 av hjula ble ødelagt... får det igjen på forsikring, men kjedelig med alt ekstraarbeidet det medfører!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Jeg sender bag og understell hver for seg. Og så bruker jeg sånne strips til å binde understellet sammen så ingenting folder seg ut under lasting/lossing. Det lønner seg å ta av hjulene og legge de i bagen. Som de andre skriver så får du pose på innsjekk til vogna. Husk å merke vogna godt med navn og telefonnummer. Jeg har den siste tiden opplevd å "miste" bilstolen to ganger pga at merkelappene utenpå pakke-posen har falt av i kulden. Hvis du er ofte på reise vil jeg absolutt anbefale pram-pack, lilleprinsen.no har tilbud på de nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå