Gå til innhold

Barneoppdragelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere satt dere ned med bf og snakket om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, mange ganger. Både når jeg bodde sammen med han og etterpå. Han er SÅ enig der og da. Men første gangen ungene skal til han etter samtalen så er det tilbake til alle unotene igjen!

Skrevet

Nå var vi samboere til barna var 4 år og 21 mnd. Og vi diskuterte mest barneoppdragelsen før vi fikk barn og når jeg var gravid med storesøster. Etter det diskuterte vi mest enkeltepisoder.

Nå diskuterer vi ikke så masse, for det ender opp i krangel. Han har de bare 4 dager i mnd, så håper det ikke spiller så masse inn. Han slet masse med dem i begynnelsen, tror det er litt bedre nå.

Skrevet

Vi er enige i det meste. Hadde ikke klart å være sammen med en mann om vi hadde store ulikheter på slike områder.

Skrevet

Vi har alltid vært enige om barneoppdragelse, snakket om dette også før vi fikk barn selv. Vi gikk fra hverandre da dattera var seks år, og hun har det ganske så likt uansett om hun er hos mamma eller pappa. Usikker på hvordan det eventuelt blir den dagen han treffer ei ny dame og de flytter sammen, men den tid den sorg.

Skrevet

Jeg har aldri vært sammen med bf. mini er nå 1/2år. Bør jeg snakke med bf om oppdragelse, og hva er eventuelt viktigst å ta opp først?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...