:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 jo mer jeg tenker på det, jo mer forundelig er det. menn som er nerdete, på en morsom klønete og sjarmerende måte blir først sjarmerende når de blir så gamle at det er akseptabelt at de er sånn. vet om flere menn på min egen alder som jeg vet at helt sikkert kommer til å bli etterlengtede på markede om 20-30 år. men nå er de bare usikre og sosialtuintlegente på en uakseptabel måte. hvorfor er det sånn? hvorfor er ikke menn på 25 som er nerdete, morsome og klønete noe sjarmerende? hvorfor må de bli 50 før den type oppførsjel er hot?
Gjest sug lut Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Det er nok et bevis på at Gud ikke finnes, egentlig.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2010 hahaha...nå lo jeg så mye at småen våknet... hehe veldig godt poeng! du må foresten slette igjen. jeg tar på innboksen din
suseduse Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Jeg har faktisk klart å finne en søt, klønete, morsom nerd jeg Og han er veldig sjarmerende for meg! Uansett hvor sur jeg er kan han (irriterende nok hehe) få meg til å le igjen. Så de finnes, bare ikke så lett å finne de.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2010 ja, det er sant. de finnes og godt er det. men det florerer jo av slike på 50. det er helt klart at mange blir hottere med aldren. men hvorfor er det sånn? kvinner har jo litt motsatt tedens for mange
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Er det et problem at de sjarmerende mannfolka er 50, egentlig? ;oD Og skal jeg tolke nicket som at Mannen (før jul?) liker lammekjøtt? :oD
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2010 haha... det er på ingen måte et problem at det fins sjarmerende mannfolk på 50 det er et viktig pluss i livet men det hadde vært fint om noen andre aldersgrupper også kunne få være sjarmerende du tolker nicket mitt i en ny rettning som jeg liker svært godt. takk for det lammekjøtt-mannen var noe annet, men akkurat nå husker jeg ikke greia... hehe.. spør sug lut, hun har bedre hukomelse en meg. og jeg har drukket baylis
Gjest sug lut Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 Herre, du er produktiv - iler inn og sletter.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 8. januar 2010 nå husker jeg det! jeg sa kjærlighetsærklæringer til min kone sug lut og hun svarte med og kalde meg kjærtegnet "lammekjøtt-mannen" som jeg på en romantisk måte syns mintes om lommemannen
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. januar 2010 #10 Skrevet 8. januar 2010 Aha (egentlig ikke henge helt med, men later som). Når jeg leser lammekjøttmannen tenker jeg bare på han snåle superhelten (med lærlingsuperhelten) fra barnetv - gikk det i uhu, tro? Er kanskje han passe nerdete og sjarmerende, eller er han bare nerdete og klam? :ODDD
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 8. januar 2010 superhelt på barnetv? det har jeg ikke fått med meg... hehe jeg er av typen som sitter med småen på fanget og smugleser på nettet mens han ser på barnetv og vet egentlig ikke hva som skjer der. bare at det ikke er skummelt og at han er fornøyd
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. januar 2010 #12 Skrevet 8. januar 2010 Kjent positur det der :oD Arg at jeg ikke kommer på hva han kalles.... det er et elelr annet mhmhm-mannen *fnis*. Han haddte teit trikot (rød?), svarte b-gjengen-briller og som sagt en liten trainee på half his size. Hadde selvsagt ingen superkrefer foruten guts til å gå i heldekkende trikot.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #13 Skrevet 8. januar 2010 aner ikke. med mindre det er han som er så ekstret slitsom og synger i ett sett og må har værdens kraftigste form for ADHD?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå