Gå til innhold

Flere med vondt i ryggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 34 uker nå, men lege på sykehuset trodde min termin som er en uke før stemte bra når hun så UL og det var før jeg sa noe om min termin. Så kanskje jeg er 35 uker da.

Men jeg har fått så vondt i ryggen de siste to dagene. Er det flere med vond rygg? Jeg fikkogså svar på Urin prøven som ble satt til dyrkning på sykehuset mandag da jeg var inne for sjekk siden det ikke var så mye liv. Det har dere sikkert lest av mitt tidligere innlegg. Men svaret på den var UVI. Så nå skal jeg på antibiotika. Men har aldri hatt vond rygg av det.

Noen andre som sliter med at ryggen verker uten at noe annet skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm...jeg har fått mye vondt i ryggen siste uken (er i uke 37 nå). Spesielt når jeg reiser meg etter å ha ligget eller sittet en stund. Og det gjør vondt ned gjennom låret også.

Jo mer vi vokser, jo mer belastning blir det jo på rygg og bekken, og alt tøyes. Pluss jeg har vært dårlig til å trene og gå tur i det siste, så tenker det nok har sammenheng...

Har plutselig blitt sånn vaggende gravid, hehe...

tenker ikke at det har sammenheng med fødsel å gjøre - og har nå ikke tenkt på urinveisinfeksjon..hmmm. skal til legen mandag da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...